آخرین قیمت معامله خانه در زعفرانیه در سایت دیوار

کدخبر: ۲۷۳۸۹۹
شمال پایتخت لاکچری‌ترین خانه‌ها را دارد؛ اما در میان محله‌های مختلف این محدوده، شاید این زعفرانیه باشد که توانسته خود را در بالاترین سطح ممکن نشان دهد؛ یکی از محلات شمیران که سابقا جزو روستای ولنجک بوده و حالا بافتی شهری و مدرن به خود گرفته است.
آخرین قیمت معامله خانه در زعفرانیه در سایت دیوار

 به دلیل موقعیت جغرافیایی، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و بزرگراه‌های اصلی و از همه مهم‌تر آب و هوای کوهستانی این محله از گذشته‌ها و به خصوص پس از انقلاب، این منطقه جزو گران‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود. نوسانات قیمت خانه در چند ماه گذشته، محله‌های شمالی تهران را با قیمت‌های بسیار بالایی روبرو ساخت. در این مطلب علاوه بر معرفی اجمالی، به بررسی آخرین قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه با توجه به آگهی‌های موجود در سایت دیوار خواهیم پرداخت.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، محله زعفرانیه در مقایسه با دیگر محله‌های شمال شهر تهران موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد؛ ارتفاعات توچال در قسمت شمالی و خیابان ولیعصر و محمودیه در قسمت جنوبی این محدوده است. در شرق محله نیز خیابان تجریش به چشم می‌خورد. اما این محله علاوه بر این‌ها، دسترسی فوق‌ العاده‌ای به وسایل حمل و نقل عمومی دارد؛ مترو تجریش، بی آر‌ تی‌های تجریش-راه‌آهن، تاکسی‌های اسد آباد-تجریش و تاکسی‌های ولنجک، همه و همه از محله زعفرانیه عبور می‌کنند. نکته جالب در خصوص این محدوده، اما قالب بافت سنتی-مدرن این محله است. در کنار برج‌ها و آپارتمان‌های شیک و مجلل، خانه‌هایی ویلایی به چشم می‌خورند که عموما بازسازی شده‌اند. نگران نباشید؛ همه اطلاعات قیمت خرید خانه و آپارتمان در زعفرانیه در سایت دیوار موجود است. مثلا در یک آگهی، 580 متر ویلای دوبلکس در یک زمین 6 هزار متری، 4 خوابه و دارای استخر، متری 36 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ قیمت کل این ویلا 26 میلیارد و 680 میلیون تومان است.

در زعفرانیه حدود هفت مدرسه، 5 بوستان و چند بازار میوه و تره‌بار وجود دارد. همچنین سفارت‌خانه‌هایی که در این محدوده قرار دارند، مانند سفارت‌ آفریقا، یمن، ویتنام و غنا، زعفرانیه را در موقعیتی استراتژیک قرار داده است. از سوی دیگر کاخ موزه سعدآباد، باغ فردوس، عمارت تماشاگه زمان، رصدخانه زعفرانیه و ... موقعیتی توریستی به این محله بخشیده است. دست آخر هم اگر بخواهیم به مراکز خرید و خیابان‌های مهم اینجا اشاره کنیم باید پالادیوم، گالریا، ارگ، بامیک، پلازا و خیابان‌های آصف، الف و مقدس اردبیلی را نام ببریم. پس آنطور که از شواهد امر پیداست، اقامت در زعفرانیه یک اقامت رویایی است؛ دسترسی خوب، آب و هوای مطلوب، همسایگی با انواع مجتمع‌های رفاهی، تجاری و... و از همه مهم‌تر اصالت محله که بر فرهنگ ساکنین نیز تاثیر زیادی گذاشته است.

ظاهرا قیمت هر متر مربع آپارتمان در زعفرانیه، از متری 20 میلیون تومان آغاز می‌شود. مثلا در یکی از آگهی‌های سایت دیوار آپارتمانی 93 متری در طبقه دوم با 15 سال سن ساخت به قیمت یک میلیارد و 860 میلیون تومان فروخته می‌شود که هر متر آن 20 میلیون تومان است. در عین حال قیمت خرید و فروش آپارتمان در زعفرانیه تا متری 70 میلیون تومان هم ارزش‌گذاری می‌شود. برای مثال در سایت دیوار ملکی نوساز، 400 متری، 4 خوابه در مجتمعی 15 طبقه، به قیمت 28 میلیون تومان آگهی شده است. از امکانات این مجتمع می‌توان به روف گاردن، نورپردازی نما، سالن ورزشی، لابی‌من 24 ساعته، فضای سبز، سالن ماساژ و ورزش و استخر و جکوزی اشاره کرد.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید