ثبت رکورد جدید در تولید کاتالیست های سرو

کدخبر: ۲۷۴۴۸۴
گروه بنگاه ها : شرکت نفت و گاز سرو در سال 1397 توانست رکورد جدیدی در تولید کاتالیست در کشور ثبت کند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ امیرهومن کریمی وثیق، مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرو در خصوص عملکرد این شرکت در سال 97 به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت:به رغم پشت سرگذاشتن سالی دشوار که با چند ماه توقف خط تولید به دلایل اختلال در نظام اقتصادی کشور و مشکلات ثبت سفارش در تامین نیکل همراه بود، اما این شرکت توانست رکورد تولید جدیدی در خصوص کاتالیست و تحویل آن به مشتریان ثبت کند. به طوری که امسال توانستیم رکورد تولید نزدیک به 900 میلیون لیتر کاتالیست را به نام خود ثبت کنیم.

کریمی وثیق افزود: نفت و گاز سرو به عنوان شرکت پیشرو در صنعت کاتالیست امسال توانست نیاز کاتالیست 25 مجتمع فولادی، پتروشیمی و پالایش کشور را از ماده استراتژیک کاتالیست بر طرف کند.

مدیرعامل شرکت نفت و گازسرو ادامه داد: ما علاوه بر آنکه ماموریت اصلی خود را تولید کاتالیست و رفع نیاز مجتمع های مصرف کننده کاتالیست در شرایط بحران تحریم می دانیم و هیچگاه از مسیر رو به رشد خود منحرف نشدیم ،نسل جدید کاتالیست های صنایع فولادی را به بازار معرفی کردیم و در سال آینده شاهد تولید انبوه آن خواهیم بود.

کریمی وثیق افزود: همچنین متخصصان این شرکت توانستند در سال 97 به دانش فنی تولید چند کاتالیست مهم دیگر از جمله کاتالیست هیدروژناسیون استیلن، سنتز متانول و کاتالیست فرمالدهید در مقیاس صنعتی دست پیدا کنند و طبق برنامه های عملیاتی شرکت، این کاتالیستها را در سال آینده به بازار عرضه کنیم.

شرکت نفت و گاز سرو پیشگام تولید کاتالیست در صنایع فولاد، پالایش و پتروشیمی است که به پشتوانه دو دهه تلاش خود صنعت کاتالیست را در کشور نهادینه کرده و توانسته است نام ایران را به جمع چند کشور معدود صاحب دانش فنی تولید کاتالیست اضافه کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید