جذب بیش از 5 هزار مشتری از طریق سامانه «پیکاپ»

کدخبر: ۲۷۷۹۸۴
گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات از جذب بیش از 5 هزار مشتری از طریق سامانه پیکاپ خبر داد.
جذب بیش از 5 هزار مشتری از طریق سامانه «پیکاپ»

به گزارش اقتصادنیوز؛ مهدی کباری در نشست خبری تشریح برنامه های این مجموعه با اعلام این مطلب ضمن اعلام همدردی با مردم مناطق سیل زده افزود: برنامه اصلی  کارگزاری بانک صادرات ،توسعه خدمات به عموم مردم و تسهیل دریافت این خدمات است. وی ادامه داد: در برنامه کارگزاری بانک صادرات انتفاع در جایگاه بعد از خدمت به مردم قرار دارد.

وی با اشاره به این مطلب که در همین راستا در بهمن ماه سال قبل به راه اندازی و افتتاح سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات در بازار پولی(پیکاپ) اقدام شده است ، تصریح کرد: این سامانه این امکان را ایجاد می کند که هر یک شعبه از بانک صادرات در سراسر کشور به مانند یک پیشخوان کارگزاری خدمات رسانی کند. وی با اعلام این مطلب که مجوزهای لازم برای فعالیت در کارگزاری گرفته شده است گفت: بیش از 8 ماه بررسی و مطالعات لازم بر این طرح انجام شده و اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی بیش از 5 هزار مشتری از طریق این سامانه به بازار سرمایه وصل شده اند و عملیاتی نظیر اخذ کد بورسی ، دریافت نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به معاملات بر خط و خرید و فروش حضوری (معاملات آفلاین)  و خرید و فروش گواهی سپرده سکه صادرات به انجام رسانند.

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات یادآور شد: از اهداف اصلی این اقدام که خود یکی از فاکتورهای سوپرمارکت مالی بانک صادرات به شمار می رود،این است که پول های خرد را با در اختیار دادن خدمات در درب منزل متقاضیان از سرگردانی خارج کرده و به جای ورود آنها به بازارهای موازی بازار سرمایه نظیر ارز ، آنها را به سمت بازاری مطمئن هدایت کند.

کباری در ادامه در پاسخ به این پرسش که روند توسعه فعالیت کارگزاری را چگونه هدایت خواهید کرد افزود: تلاش ما بر این است که با آموزش کارکنان بانک ها ، این خدمت رابه شعب سراسر کشور منتقل کنیم اما با این وجود و در همین مدت کوتاه شعب ما در خراسان جنوبی ، استان لرستان ، اردبیل و چهارمحال بختیاری با دارا بودن  یک شعبه توانستند بالاترین میزان مشتری را از طریق این سامانه جذب کنند.

کباری در خصوص حضور گارگزاری بانک صادرات در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس بانک وبیمه تصریح کرد: برنامه امسال ما برگزاری کلاس های آموزشی است که تا کنون اساتید مورد نظر نیز تعیین شده اند و علاقمندان می توانند از این آموزش ها بهره گیرند. وی گفت: علاوه براین به صورت رایگان خدمات کارگزاری برای مراجعان ارایه خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید