برگزاری الکامپ ۲۰۱۹, تیرماه امسال در تهران

کدخبر: ۲۸۶۱۷۲
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۱۹) از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می شود.
برگزاری الکامپ ۲۰۱۹, تیرماه امسال در تهران

به گزارش کمیته روابط عمومی الکامپ، نمایشگاه امسال با شعار «آینده بهتر» و با هدف ارایه دستاوردهای عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران برگزار می شود. همچنین نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بر اساس این گزارش در کنار برگزاری نمایشگاه الکامپ شاهد برگزاری رویدادهایی شامل دولت الکترونیک، الکام استارز، الکام ترندز، الکام جابز، الکام تاکز و الکام گیمز خواهیم بود. «‌الکام جابز » با هدف اشتغال آفرینی و کاریابی دانش آموختگان فناوری اطلاعات و ارتباطات برپا می‌شود. همچنین موضوع فناوری‌های روز مانند بیگ دیتا و بلاک‌چین در بخش « الکام ترندز » مورد بررسی قرار می‌گیرد، الکامپ استارز نیز به حوزه استارت آپ ها اختصاص دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید