برگزاری اولین رویداد استار آپی در حوزه حمل و نقل ریلی

کدخبر: ۲۸۹۲۲۵
اقتصادنیوز؛‌ اولین رویداد استار آپی در حوزه حمل و نقل ریلی همزمان با هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی ریلی برگزار شد.
برگزاری اولین رویداد استار آپی در حوزه حمل و نقل ریلی

محمد رضا حمیدی، مدیر روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته با علام این مطلب در گفت و گو با اقتصادنیوزگفت:  این رویداد را در راستای ماموریت ما در ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته برگزار کردیم زیر رسالت ما این است که نیازهای کشور را در حوزه حمل و نقل شناسایی کرده و از سمت دیگر مجموعه ها و افرادی که طرحها و ایده هایی برای تامین این نیازها دارند را حمایت و به بهره برداران نهایی متصل کنیم. به این وسیله طرح، ایده و محصول آنها به بهر بردار منتقل شود تا بتوانیم نیازهای کشور را در این حوزه تامین کند.

وی افزود: همزمان با هفتمین نمایشگاه  حمل و نقل ریلی ریلی فراخوانی برای برگزاری یک استارآپ ویکند در حوزه حمل و نقل ریلی دادیم. این اولین رویداد استار آپی در حوزه ریلی است و تا کنون در حوزه ریلی این رویداد را نداشتیم. با توجه به شناسایی نیازهای کشور در حدود 100 نفر برای حضور در این استار آپ ثبت نام کردند وثبت نام کنندگانی از یک دانشگاه روسیه و ایتالیا نیز داشتیم. بیش از 40 ایده مطرح و به داوری گذاشته شد. در نهایت 8 ایده انتخاب و در روز پایانی نمایشگاه از محصول برتر تقدیر شد. 8 ایده مورد حمایت قرار می‌گیرند تا به بازار معرفی شود.

حمیدی گفت: در سال جاری در ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته قصد داریم 4 رویداد استار آپی را در حوزه های دیگر حمل و نقل مانند هوایی، دریایی وجاده‌ای نیز برگزار کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید