250 ریال سود نقدی به ازای هر سهم گروه صنعتی بارز

کدخبر: ۲۸۹۲۲۸
گروه بنگاه‌ها: در مجمع عمومی عادی سالانه گروه صنعتی بارز، سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 250 ریال و سود خالص به ازای هر سهم 277 ریال تصویب شد.
250 ریال سود نقدی به ازای هر سهم گروه صنعتی بارز

به گزارش اقتصادنیوز؛ در ابتدای این مجمع که با حضور بیش از 87 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی بارز، نماینده حسابرس و نماینده بورس در سالن کنفرانس تلاش برگزار شد، پرویز اخوان مدیرعامل این گروه صنعتی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالانه هیات‌مدیره، تصریح کرد: در حال حاضر گروه صنعتی بارز رتبه یک در ایران و رتبه ۳۴ تایرسازی در جهان است که ۴۴ درصد از تولید داخل را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه بارز در سال ۹۷ برای ۱۵ سال متوالی رتبه یک تایر سازی ایران را به خود اختصاص داد، افزود: این مجموعه  اولین تولید کننده تایر رادیال و رادیال بار کشور است.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز دستاوردهای این مجموعه را تولید تایرهای Airless دانست و ادامه داد: طراحی و ساخت چهار نوع تایر رادیال سواری، سه نوع تایر باری، ۲ نوع تایر کشاورزی، یک نوع تایر راه‌سازی و همچنین طراحی و تولید تایر وانتی تمام سیمی با تکنولوژی بومی، از جمله دستاوردها و افتخارات گروه صنعتی بارز در سال 97 است.

اخوان با بیان اینکه تنها تولید کننده تایر ماشین‌های شرکت رنو فرانسه است، تصریح کرد: اهداف و راهبردهای کلان گروه صنعتی بارز ایجاد حاکمیت در بازار، حفظ همکاری با خودروسازان، نوآوری و افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه، توسعه صادرات به کشورهای هدف، سرآمدی عملیاتی از طریق افزایش بلوغ فرآیندهای سازمان است.

وی افزود: اهداف راهبردی در چشم انداز سال ۱۴۰۱ گروه، تولید ۱۱۵ میلیون حلقه تایر، کسب سهم بازار تایر تعویضی(RE) سواری رادیال و باری و اتوبوسی رادیال هر کدام ۲۵ درصد، حفظ سهم بازار تایر تجهیزی(OE) تا ۳۰ درصد، تولید انبوه تایرهای AIRLESS ، تولید تایر با رده ی برچسب B و CPK=1.33، صادرات ۳۰ میلیون دلار به کشورهای هدف، دریافت تندیس زرین تعالی، سطح بلوغ ۶ از ۱۰ در فرآیندهای سازمان، دریافت نشان سیمین تعالیHSE است.

تایر سبز یکی از محصولات ویژه و منحصر به فرد گروه صنعتی بارز است. شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی بارز اعم از بارز کردستان، سامان بارز، بارز کرمان و سیرجان است.

بر اساس این گزارش، سود خالص 700 میلیارد و 426 میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، 721 میلیارد و 274 میلیون ریال اعلام شد. همچنین مؤسسه حسابرسی بیات رایان به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

بنا بر این گزارش، امیرمحمد پاشایی رییس مجمع، توکلی ناظر اول، میرمحمد ناظر دوم، پرویز اخوان دبیر مجمع، سعیدعلی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و عبدلی نماینده موسسه حسابرسی بیات رایان، هیات‌رئیسه این مجمع را تشکیل دادند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید