سفر به شهری در غرب امریکا با هزینه مناسب

کدخبر: ۲۹۰۳۹۱
بعد از نیویورک، لس آنجلس پرجمعیت ترین شهر آمریکا و به خاطر صنعت فیلم و موسیقی خود بسیار معروف می باشد. هر گوشه‌ی شهر یک تصویر آشنا را خواهید دید، از بلوار سانست (به انگلیسی: (Sunset Boulevard گرفته تا بورلی هیلز (به انگلیسی: Beverley Hills ) و حتی نوشته هالیوود بر روی کوه.
سفر به شهری در غرب امریکا با هزینه مناسب

 مناطق زیادی در این شهر وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. با این وجود اگر بدانید که باید از کجاها دیدن کنید با شگفتی های بسیاری روبه رو خواهید شد. محله پاسادینا (به انگلیسی:  (Pasadena، شباهت قابل توجهی به خیابان اصلی دیزنی آمریکا دارد. گلندیل (به انگلیسی: (Glendale بهترین منطقه برای خرید در شهر است. ونتورا (به انگلیسی: (Ventura و مالیبو (به انگلیسی: (Malibuهم برای کسانی که به دنبال کشف طبیعت هستند بسیار مناسب است.

در لس‌ انجلس به هیچ وجه با کمبود انتخاب مواجه نخواهید شد. از نظر غذایی هم انتخاب‌های متنوعی خواهید داشت. علاوه بر غداهای سنتی، شما می توانید غذاهای کلاسیک آمریکایی، آسیایی و مکزیکی را در این شهر امتحان کنید.

فلایتیو2

تقویم رویدادها

جشنواره شهری لس آنجلس (به انگلیسی: Los Angeles County Fair) از 31 اوت  تا 23 سپتامبر 2019 در Pomona Fairground

بزرگ‌ترین جشنواره شهری آمریکا در لس آنجلس برگزار می‌شود. انواع و اقسام رویدادها در این جشنواره به راه است و می توانید از وسیله های بازی مختلف گرفته تا کاراناوال، کنسرت، مسابقه اسب‌دوانی و انواع غذاها و بازی‌ها لذت ببرید.

جشن هالووین در 31 اکتبر 2019

هالووین یکی از بزرگ‌ترین رویداد های آمریکا است که کل کشور آن را جشن می‌گیرند. لس آنجلس هم شهری است که ترسناک‌ترین رویداد های هالووین‌ آمریکا را دارد. در بین تمامی رویداد ها،  استودیو یونیورسال (به انگلیسی: Universal Studio) رویداد های شبانه ترسناکی را ترتیب می دهد که در کل ماه اکتبر برگزار می‌شود. چندین مراسم و گردهمای خاص دیگر نیز در محل های دیگری از شهر همانند پارک گریفیت (به انگلیسی: Griffith Park) برگزار خواهد شد.

رژه کریسمس هالیوود در ماه نوامبر 2019 در منطقه هالیوود

رژه کریسمس، رژه‌ای است که تاریخ برگزاری آن به سال 1920 برمی‌گردد. چندین سال پیش این رژه دیگر برگزار نشد، اما کم کم دوباره شاهد برگزاری آن هستیم. شما می توانید با تهیه بلیت به راحتی از این رژه دیدن کنید. این رژه تاریخی از کنار بخشی از منطقه هالیوود و بلوار سانست  (به انگلیسی: (Sunset Boulevard عبور می کند و از کنار ساختمان های افسانه ای هالیوود می گذرد. این رویداد در شب برگزار می شود پس بهتر است لباس گرم همراه خود داشته باشید.

فلایتیو3

غذا در کالیفرنیا کاملا سرد است

اصلی‌ترین بشقاب‌های غذایی کالیفرنیا و لس آنجلس غذاهای خام و سرد است. احتمالا تا به حال غذاهای خامی مانند ساشیمی در رستوران های ژاپنی یا تارتار استیک در رستوران های فرانسوی را تجربه کرده باشید. در لس آنجلس، مردم غذایی را که می خورند بیش تر جدی می گیرند. اکثر رستوران‌ها یک بشقاب خام یا سرد در منوی غذای خود دارند.

طرفداران اصلی غذا های خام و سرد اعتقاد دارند  که هیچ ماده خوراکی نباید بیشتر از ۴۸ درجه گرما ببیند. این باور به این خاطر است که چنین میزان دمایی آنزیم‌ها و فواید اصلی ماده‌ها را از بین خواهد برد. اگر این باور درست باشید، نتیجه بسیار خوبی را رقم می زند، برای مثال پوست شما جوان می ماند و خطر ابتلا به سرطان پایین تر می آید و آمادگی جسمانی و هوش نیز افزایش می یابد.

خرید در لس آنجلس

اگر قصد دارید که برای خرید پول زیادی خرج کنید، لس آنجلس بهشت شما است. خیابان‌هایی مانند رودیو درایو (به انگلیسی: (Rodeo Drive و خیابان ملروز )به انگلیسی: (Melrose Avenu همگی میزبان طراحان بزرگ برند ها هستند. لا بریا) به انگلیسی:  (La Breaو لا سینگا )به انگلیسی: (La Cienega هم برای خرید لوازم مربوط به طراحی داخلی خانه مناسب هستند. برای خرید صنایع دستی و سوغاتی، پاسادینا) به انگلیسی:   (Pasadenaبهترین انتخاب است. برای خرید از برندهای بین‌المللی هم باید سری به سانتا مونیکا )به انگلیسی:  (Santa Monica بزنید.

فلایتیو4

چگونه به لس آنجلس سفر کنیم؟

شما به صورت روزانه امکان سفر از تهران به لس آنجلس را با خط هوایی لوفت هانزا خواهید داشت.  با خرید بلیت کلاس پریمیوم اکونومی لوفت هانزا، می توانید تجربه جدیدی از پرواز داشته باشید. در این کلاس پروازی که بین کلاس اکونومی و بیزنس می باشد، فضای جلوی پای شما نسبت به کلاس اکونومی 50 درصد بیش تر خواهد بود که باعث می شود سفر شما به آمریکا به یک تجربه به یاد ماندنی و راحت تبدیل شود. راه بهتری برای پرواز نیست!

فلایتیو1

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید