رزرو هتل از پرشین هتل و ارزان ترین هتل های ایران

کدخبر: ۲۹۴۴۸۳
بیشتر گردشگران با هتل‌های لوکس ایران آشنایی دارند اما در این مطلب می‌خواهیم رزرو هتل‌های ارزان ایران از طریق پرشین هتل را باز گو کنیم.
رزرو هتل از پرشین هتل و ارزان ترین هتل های ایران

رزرو هتل از پرشین هتل، می تواند برای آن دسته از عزیزانی که تمکن مالی خوبی ندارند بهترین راه کار رزرو هتل باشد. از این رو رزرو هتل از پرشین هتل برای هتل های ارزان ایران بهترین گزینه انتخاب است.

رزرو هتل تهران  پنج ستاره و لوکس می تواند برای لوکس پرستان کاری بسیار ساده باشد اما برای بیشتر قشر مردم این امکان میسر نیست. به همین دلیل رزرو هتل تهران از پرشین هتل  بسیار مقرون به صرفه می باشد.

رزرو هتل اصفهان با آمیزه های تاریخی برای علاقه مندان به هتل های سنتی اصفهان کار بسیار دشواری نیست. زیرا در باور مردم هتل شاه عباسی اصفهان تنها هتل سنتی در اصفهان است. از این رو دوست داران هتل های سنتی اصفهان می توانند رزرو هتل اصفهان از پرشین هتل را با بهترین قیمت انجام دهند. 

رزرو هتل شیراز برای فرهیختگان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. ولی حتما لازم نیست در هتل های گران قیمت شیراز اقامت داشته باشند بلکه می توانند با رزرو هتل شیراز از پرشین هتل انتخاب های ارزان تری داشته باشند.

رزرو هتل اصفهان از پرشین هتل و هتل ملک اصفهان

درست است که هتل شاه عباسی اصفهان از بهترین هتل های سنتی در اصفهان می باشد اما پرشین هتل، هتل های سنتی دیگری در اصفهان هم زیر نظر دارد تا گردشگران بتوانند با قیمت مناسب تری رزرو هتل سنتی اصفهان را انجام دهند.

به غیر از هتل شاه عباسی اصفهان هتل ملک اصفهان هم جزو یکی از هتل های سنتی به شمار می رود. هتل ملک اصفهان ساختمان بسیار جالبی دارد که در روز به رنگ فیروزه ای است و در شب به رنگ طلایی. دلیلش هم نورپردازی های به کار رفته در ساختمان این هتل اصفهان می باشد.

هتل ملک اصفهان دارای 3 طبقه ساختمان و 19 اتاق می باشد که به زیبا ترین شکل ممکن آراسته شده اند. این هتل اصفهان در خیابان زیبا و بکر هشت بهشت قرار دارد. مهمانان مقیم در هتل ملک اصفهان در بدو ورود به لابی با نقاشی های زیبا و تاریخی مواجه می شوند که چشمانشان را به خود مسحور می کند.

از تمیزی و نظافت این هتل اصفهان هم هر چه بگوییم کم است. هتل ملک اصفهان با وجود کافه سنتی زیبای خود توانسته است جلب توجه بیشتر مسافران را به خود جلب کند. این هتل اصفهان به اماکن تاریخی همچون میدان نقش جهان، عالی قاپو،مسجد شاه، بازار مسگرها و ..... فاصله ای 5/1 کیلومتری دارد. با رزرو هتل ملک اصفهان از پرشین هتل می توانید اقامت در هتل سنتی و ارزان اصفهان را به خوبی تجربه کنید.

پرشین هتل2

هتل دیاموند تهران و رزرو این هتل تهران از پرشین هتل

برای رزرو هتل دیاموند تهران از پرشین هتل می توانید با شماره تلفن های 02186094713 و 02186094389 و 09198906572 تماس بگیرید و به کارشناسان پاسخ گو پرشین هتل متصل شوید. بعد از کسب اطلاعات این هتل تهران از کارشناسان پرشین هتل، با اطمینان کامل می توانید در هتل دیاموند تهران اقامت داشته باشید.

این هتل تهران در خیابان ولی عصر بالاتر از پارک وی قرار گرفته است. هتل دیاموند تهران پنجره ها و دیوار های اتاق ها را مجهز به عایق ضد صدا رده تا مهمانان مقیم در این هتل تهرامن آز آسایش و راحتی بیشتری برخوردار باشند. از اماکن دیدنی نزدیک به هتل دیاموند تهران می توان به کاخ گلستان، کاخ سعد آباد، برج طغرل،برج میلاد و ... اشاره کرد.

برای صرف غذا می توانید به رستوران زیبا و تمیز این هتل تهران مراجعه کنید و از انواع غذاهای دریایی، بین المللی، سنتی و فست فودی لذت های فراوان ببرید. پرسنل مجرب این هتل تهران مسلط به زبان های انگلیسی و عربی هستند تا به بهترین شکل ممکن مهمانان خود را راهنمایی کنند.

این هتل تهران برای معلولین مناسب نیست زیرا هتل دیاموند تهران رمپ معلولین ندارد. از این رو می توانید برای رزرو دیگر هتل های تهران به پرشین هتل مراجعه کنید و هتل های مناسب با معیار های خود را انتخاب نمایید. هتل دیاموند تهران 3 ستاره بوده و یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های تهران می باشد. با رزرو هتل تهران از پرشین هتل بهترین خاطره ها را برای خود رقم بزنید.

پرشین هتل3

رزرو هتل شیراز ارزان و نزدیک به اماکن تاریخی

شیراز مهد شعر و ادب ایران و زادگاه پادشاهان برجسته ایرانی است. از سلسله هخامنشیان گرفته تا سلسله زندیه همه از افتخارات این شهر حافظ و سعدی، حکایت می کند. از این رو رزرو هتل شیراز از پرشین هتل می تواند برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال رزرو هتل شیراز با قیمت ارزان هستند مناسب می باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با هتل صدرا شیراز آشنا کنیم. این هتل شیراز در خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی قرار گرفته است. ساختمان هتل صدرا شیراز 4 طبقه بوده که مشتمل بر 59 اتاق می باشد. درست است که این هتل شیراز کمی قدیمی می باشد اما وقتی وارد لابی هتل صدرا شیراز می شوید متوجه لوکس بودن و به روز بودن این هتل شیراز می شوید.

در اتاق های هتل صدرا شیراز کف را با موکت پوشش داده اند تا مهمانان مقیم در این هتل شیراز آسیبی نبینند. رستوران زیبا و جذاب هتل صدرا شیراز با طبخ لذیذ ترین غذاهای شیرازی و ایرانی باعث شده تا مهمانان با اشتیاق بیشتری غذای خود را میل کنند.

از اماکن دیدنی نزدیک به هتل صدرا شیراز می توان به بازار وکیل، ارگ کریمخانی زند و باغ جهان نما اشاره کرد. هتل صدرا شیراز از ارزان ترین هتل های شیراز محسوب می شود. از این رو می توانید رزرو این هتل شیراز ارزان را از طریق پرشین هتل انجام دهید تا برنامه سفر خود را به طور کامل بچینید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید