بیشترین تخفیف رزرو هتل های ایران را از این سایت دریافت کنید.

کدخبر: ۲۹۴۹۵۹
هزینه رزرو هتل همواره یکی از بزرگترین دغدغه های مسافران در هنگام برنامه ریزی برای سفر بوده است. بسته به نوع هتل و اتاق انتخابی، این هزینه می تواند از شبی ۱۰۰ هزار تومان تا شبی ۵ میلیون تومان متغیر باشد.
بیشترین تخفیف رزرو هتل های ایران را از این سایت دریافت کنید.

 در این شرایط، هوشمندانه ترین کاری که می توان انجام داد تحقیق و مقایسه دقیق قیمت هتل های مختلف است. خدمات رزرو هتل اقامت ۲۴ به عنوان رتبه یک رزرو هتل در ایران، امکانات بسیار زیادی را برای مقایسه قیمت انواع هتل در اختیار شما قرار می دهد.

با بررسی هتل های مختلف برای رزرو از طریق اقامت ۲۴، می توان به مقایسه تصاویر هتل ها و مطالعه نظرات کاربران و امتیازات هتل در بخش های مختلف پرداخت. همچنین امکانات هتل و اتاق ها به صورت مرتب در بخش های مخصوص نوشته شده اند که می توان با مطالعه آن ها، تصمیمی آگاهانه در راستای رزرو هتل اتخاذ کرد.

در انتها نیز قیمت تمامی اتاق های هتل ها و میزان تخفیف آن ها را می توان با یکدیگر مقایسه کرد و بهترین گزینه از نظر هزینه و امکانات را برای رزرو انتخاب کرد. در ادامه به بررسی دو هتل (یکی در کیش و دیگری در مشهد) می پردازیم و از میزان تخفیف رزرو آن ها آگاه می‌شویم.

هتل شایان کیش

اقامت24-1

هتل شایان کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در سال ۵۴ در کیش افتتاح شد. اتاق ها و سوئیت های این هتل لوکس رو به ساحل و یا باغ هستند. از مراکز تفریحی نزدیک به این هتل می‌توان به ایستگاه دوچرخه سواری، بولینگ مریم، و مرکز ورزش های آبی اشاره کرد.

از سایر مراکز نزدیک به هتل شایان کیش می توان به مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان و مرکز خرید مروارید اشاره کرد. همچنین پلاژ ساحلی بانوان به این هتل بسیار نزدیک است. در خود هتل نیز باشگاه بیلیارد، موسیقی زنده، استخر و کافی شاپ آماده پذیرایی از شما هستند.

برای رزرو هتل شایان کیش ارزان ترین گزینه پیش روی شما سوئیت ساحلی دو نفره است که قیمت مصوب آن ۷۶۰ هزار تومان می باشد. اما با استفاده از خدمات اقامت ۲۴ جهت رزرو هتل، می توانید با استفاده از تخفیف ۳۴۲ هزار تومانی، می توانید این هتل را با ۴۵ درصد تخفیف، با هزینه ۴۱۸ هزار تومان به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین رزرو کنید.

این تخفیف های شگفت انگیز برای سایر اتاق های این هتل نیز وجود دارند، به عنوان مثال، نرخ مصوب اتاق دو تخته جزیره هتل شایان کیش، ۹۴۰ هزار تومان است که با رزرو از طریق اقامت ۲۴، می توانید این اتاق را با حدود ۴۰۰ هزار تومان تخفیف با قیمت ۵۴۵ هزار تومان رزرو کنید.

گران‌ترین اتاق هتل شایان کیش، سوئیت رویال دوبلکس دو خوابه شش نفره است که در حال حاضر نرخ مصوب آن برای هر شب اقامت، دو میلیون و ششصد هزار تومان است، اما با رزرو از طریق اقامت۲۴، با استفاده از بیش از یک میلیون تومان تخفیف می توان این اتاق را به ازای شبی ۸۲۰ هزار تومان رزرو کرد.

رزرو هتل پردیسان مشهد

اقامت24-2

هتل پردیسان مشهد، از بهترین هتل های این شهر زیارتی است. این هتل ۵ ستاره، در منطقه خوش آب و هوای مشهد در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پردیسان، از آلودگی ها و ترافیک شهر فاصله دارد.

همچنین این هتل در نزدیکی جاهای دیدنی مشهد از جمله پارک کوهسنگی و برخی از مراکز تجاری قرار گرفته است. هتل پردیسان با امکاناتی لوکس و مدرن، در کنار یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی کشور یعنی دانشگاه فردوسی واقع شده است. هتل پردیسان مشهد، نخستین هتل دارای سالن کنفرانس کشور است که اقدام به برگزاری همایش ها نموده است.

این هتل موفق به دریافت برند جهانی حلال از مرکز تحقیقات پارلمان اسلامی و همچنین دریافت گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری شده است.

از جمله امکانات تفریحی هتل پردیسان مشهد شامل: سالن های ورزشی و بدنسازی، زمین تنیس، مجموعه آبی و ماساژ، پارک کودک، سالن بیلیارد، زمین فوتبال، بازی ویدئویی، اتاق بازی کودک و اینترنت وای فای است.

هتل پردیسان مشهد دارای چند رستوران با منو های متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود است. به علاوه کافی شاپ هتل هم می تواند مکانی مناسب برای صرف عصرانه ای لذت بخش شامل انواع قهوه و نوشیدنی و کیکی باشد.

قیمت اتاق های هتل پردیسان، منطبق با نرخ مصوب است اما با رزرو هتل از سایت اقامت ۲۴ به صورت آنلاین، می توانید از تخفیف های رزرو آنلاین این سایت استفاده کنید. رزرو از سایت معتبر اقامت ۲۴ موجب می شود که بتوانید تا ۴۰ درصد برای رزرو اتاق هتل پردیسان، تخفیف بگیرید.

برای مثال نرخ مصوب اتاق ۲ تخته توئین رویال، ۵۱۵ هزار تومان است که با استفاده از تخفیف سایت اقامت ۲۴ می توانید با ۳۸۰ هزار تومان اتاق خود را رزرو کنید. کلیه رزرو هتل های سراسر ایران از این سایت، مشمول بالاترین تخفیفات خرید آنلاین می شوند و می توانید برای رزرو آنلاین خود از بالاترین میزان تخفیف برخوردار شوید.

با رزرو هتل از طریق سایت اقامت ۲۴ می توان با بهره گیری از تخفیف های فوق العاده، هزینه سفر را به شدت کاهش داد. اقامت۲۴ به دلیل در اختیار داشتن قرارداد های طولانی مدت با هتل ها و خرید زیاد از آن ها به دلیل اعتماد مشتریان خود، اعتبار بالایی نزد هتل ها داشته و توانسته تخفیف های بسیار خوبی را برای شما مسافرین عزیز دریافت کند. با رزرو هتل از طریق این سایت با خیالی آسوده به سفر بروید و از صرفه جویی در هزینه های خود لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید