مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد

کدخبر: ۲۹۶۹۵۶
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سیمان هرمزگان روز دوشنبه هفتم مرداد در مرکز همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار شد.
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیمان هرمزگان، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت با حضور 89.4 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و همچنین نمایندگان شرکت گروه سرمایه گذاری امید، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت در روز 7 مرداد 1398 در محل مرکز همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه هیئت رئیسه مجمع به ریاست محمد جمالی حسن جانی و حضور غزاله تیما ناظر اول، شهرام بابالویان ناظر دوم، مهدی باشتی مدیرعامل، حسن هراتی دبیرمجمع، ارغوانی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و خان محمدی نماینده موسسه حسابرسی رایمند، تشکیل شد.

در ادامه حسن هراتی معاون مالی و اقتصادی شرکت سیمان هرمزگان، گزارش هیئت مدیره در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه را قرائت کرد و پس از آن مجمع به اتفاق آرا با افزایش 100 درصدی سرمایه شرکت از محل آورده‌ی نقدی و مطالبات سهامداران موافقت نمود.

همچنین در ادامه اصلاح مواردی از اساسنامه که مرتبط با سرمایه شرکت است و اصلاح بندهای ماده 14، 18 و 20 اساسنامه جهت اجرای ابلاغیه مورخ 1398/04/27 سازمان بورس و اوراق بهادار نیز به تصویب سهامداران حقیقی و نمایندگان سهامداران حقوقی رسید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید