‌یک تور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کدخبر: ۲۹۸۹۴۰
برای آنکه راحت سفر کنید، بهترین راه این است که با تور سفر خود را تجربه کنید.
‌یک تور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تور های مسافرتی داخل و خارجی بسیار زیادی هستند که هدف نهایی آن ها برگزاری سفر های مهیج و لذت بخش است که امنیت و آرامش سفر کاملا تامین شده است. اگر می خواهید از تور استانبول لحظه آخری ترکیه در ایران استفاده کنید، باید به سراغ یک آژانس مسافرتی بروید که متخصص تهیه تور های ترکیه است، تا با خیال راحت سفر خود را آغاز کنید.

ویژگی های یک تور خوب

زمانی که می خواهید تور انتخاب کنید، باید به ویژگی های که در زیر اشاره شده است خوب توجه کنید:

داشتن تور لیدر مناسب: معمولا در سفر های گروهی به همراه تیم یک تور لیدر نیز از طرف آژانس مسافرتی فرستاده می شود. اهمیت این فرد زمانی مشخص می شود که شما به کشور های خارجی سفر می کنید و یا به منطقه ای نا آشنا می روید. تور لیدر خوب باید بتواند توضیحات جامع و کاملی درباره محل سفر به صورت واضح و روان به گردشگران برساند. علاوه بر این باید به زبان کشور مقصد مسلط باشد. آموزش های لازم کمک های اولیه هم یکی دیگر از تخصص های تور لیدر است.

تعیین محل اسکان و اقامت مسافران: فرآهم کردن مکانی امن و راحت و بدور از هر گونه تنش و استرسی از ملزومات آژانس گردشگری است که باید قبل از سفر رزرو شده باشد. توجه داشته باشید که نوع محل اقامت تان با توجه به نوع تور و هزینه ای که پرداخت می کنید، بستگی دارد.

تعیین زمان رفت و برگشت: برنامه ریزی درست و دقیق درباره زمان رفت و برگشت بدون تاخیر می تواند محبوبیت آژانس مسافرتی را دو چندان کند. هیچ گاه نباید زمان رفت و برگشت کنسل شده و یا به عقب بیوفتد، چون افراد با توجه به زمان تعیین شده تور برنامه ریزی می کنند و اگر دچار نقص شود ممکن است کل سفر خود را بخاطر شرایط کاری شان کنسل کنند.

photo_2019-08-17_11-23-48

سابقه کاری آژانس گردشگری: شاید با خود بگویید که میزان فعالیت آژانس چه ارتباطی با ویژگی های تور دارد؟ اما بهتر است بدانید که هر چقدر که سابقه و فعالیت آنان بیشتر باشد، تجربه برگزاری تور های زیادی را داشته در نتیجه خدمات بهتری را می تواند ارائه کند. محبوبیت در بین گردشگران دیگر هم گزینه خوبی برای اعتماد کردن به آن هاست.

اگر می خواهید یک آژانس مسافرتی خوب با انواع تور های ترکیه را پیدا کنید که در آن تور استانبول تابستان یا تور آنتالیا را رزرو کنید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات عالی و با کیفیت مجموعه توریستی دلارام سیر است.

دلارام سیر متنوع ترین تور های ترکیه را داراست.

از قدیمی ترین کارگزاران تور ترکیه در ایران مجموعه توریستی دلارام سیر است. اگر نگاهی به سابقه این مجموعه توریستی بیاندازید، متوجه می شوید که بیش از یک دهه است که بهترین تور های ترکیه را مجموعه توریستی دلارام سیر دارد. به دلیل سابقه طولانی که دلارام سیر دارد، آن را تبدیل به متخصص برگزاری تور های ترکیه کرده است.

هر نوع توری را می توانید از دلارام سیر رزرو کنید. تور های گروهی، انفرادی، تجاری و ... علاوه بر این به هر شهر توریستی ترکیه که بخواهید می توانید تور مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین تور آنتالیا لحظه آخری ترکیه و تور های لحظه آخری به شهر های دیگر ترکیه از جمله خدماتی است که دلارام سیر ارائه می کند. برای دریافت آخرین اطلاعات و اخبار تور ها می توانید به وب سایت رسمی دلارام سیر مراجعه کرده و با پشتیبانی 24 ساعته آن تماس حاصل فرمایید. www.dtour.ir

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید