اتمام دو مرحله از ادغام بانک‌ها

کدخبر: ۳۰۰۲۹۲
گروه بنگاهها -تغییرات تابلوهای بانکهای ادغامی برای درج عنوان وابسته به بانک سپه در تابلوهای این بانکها به اتمام رسید.
اتمام دو مرحله از ادغام بانک‌ها

به گزارش اقتصادنیوز؛ در ادامه روند ادغامی بانکها ,تغییرات مربوط به تابلوهای بانکهای ادغامی با باقی ماندن نام بانکها واضافه شدن عنوان وابسته به بانک سپه به اتمام رسیده وارزشگذاری دارایی های این بانکها نیز رو به اتمام است.نصب استیکر نام بانک به اضافه عبارت وابسته به بانک سپه بر روی درهای اتوماتیک ورودی شعب وداخل شعب نصب شده است. پس از اتمام مرحله ارزشگذاری دارایی ها ,احتمالا به زودی مجامع این بانکها نیز برگزار خواهد شد.برخی خبرگزاریها از درج بانک سپه در کنار نام بانکهای ادغامی در مکاتبات اداری خبر داده اند.

بانکهای مهر اقتصاد ,انصار ,حکمت ایرانیان ,قوامین وموسسه اعتباری کوثر بانکهای نظامی ای هستند که در بانک سپه ادغام شده اند .سهامداران این بانکها در فراخوانی که پیش تر منتشر شده بود, بیش از 60 درصد سهام خود را واگذار کردند.این آغاز فرآیند چند ساله ادغام پنج بانک استکه دو مرحله از آن به اتمام رسیده است.

بانک سپه در سال 1304 اولین بانک ایرانی بود که به معاملات قشون وبرخی کارهای خرید وفروش برات وگشایش اعتبار میپرداخت.تا پیش از تاسیس بانکهای نظامی نیز ,حسابهای حقوق پرسنل نیروهای مسلح در اختیار بانک سپه بود که یکی از اهداف بانکهای نظامی در زمان تاسیس انتقال حسابهای مربوط به پرسنل سهامدار اصلی بود .حال با ادغام بانکهای نظامی علاوه بر شعب وپرسنل و...,حسابهای نیروهای مسلح نیز یکپارچه خواهد شد.

WhatsApp Image 2019-08-26 at 15.55.47

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید