تقدیر فروشگاه‌های رفاه از تیم ملی والیبال

کدخبر: ۳۰۱۰۲۶
گروه بنگاهها- فروشگاه های زنجیره ای رفاه طی مراسمی از اعضای تیم ملی والیبال تقدیر کرد.
تقدیر فروشگاه‌های رفاه از تیم ملی والیبال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه؛ مراسم تقدیر شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از ملی‌پوشان والیبال ایران با اهدای کارت خرید 20 میلیون تومانی و رونمایی از کارت هواداری والیبال، در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شعبه‌ پارک رویال، با حضور اعضای تیم ملی‌ والیبال و مدیران فروشگاه رفاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر رسول محمدی عضو هایت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: امروز با دیدن والیبالیست‌ها و خودباوری آن‌ها، به این باور رسیده‌ایم که قادریم اتفاق‌های بزرگی را در سطوح بین‌المللی رقم بزنیم.

دکتر محمدی با ابراز علاقه قلبی مجموعه رفاه به ورزش والیبال، حمایت‌‌ مادی و معنوی فروشگاه‌ رفاه را از این ورزش اعلام و برای تیم ملی والیبال در المپیک 2020 آرزوی افتخارآفرینی و موفقیت کرد.

در ادامه، افشین داوری (سرپرست فدراسیون والیبال) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، درباره‌ نقش انگیزشی حامیانی نظیر فروشگاه رفاه دقایقی سخن گفت و بعد از آن با حضور فرهاد قائمی و علی شفیعی «کارت هواداری از تیم‌های ملی والیبال» رونمایی شد.

مشتریان فروشگاه‌ زنجیره‌ای رفاه می‌توانند با خریداری «کارت‌ هواداری» به مبلغ 20 هزار ریال یا 50 هزار ریال، ضمن حمایت از تیم‌های ملی والیبال در قرعه‌کشی‌های این فروشگاه نیز شرکت کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید