نصب اولین پله‌برقی تولید داخل در ایستگاه میدان امام حسین (ع)

کدخبر: ۳۰۱۳۲۹
گروه بنگاه ها- مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه بخش ساختمانی ایستگاه میدان امام حسین (ع) تکمیل و به پایان رسیده است، گفت: اولین پله‌برقی تولید داخل نیز به‌زودی در ایستگاه میدان امام حسین(ع) نصب می‌شود.
نصب اولین پله‌برقی تولید داخل در ایستگاه میدان امام حسین (ع)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با اشاره به اینکه ایستگاه میدان امام حسین(ع) با خطوط 2 و 6 تقاطع دارد، بیان داشت: فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه‌ در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله‌برقی، تهویه، نصب تابلوهای برق، هواسازها و هواکش‌ها نیز در مرحله نهایی شدن است تا این ایستگاه در آینده‌ای نزدیک برای بهره‌برداری و خدمت رسانی به شهروندان آماده شود.

  وی افزود:  به‌زودی ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام حسین (ع) در خط 2 و خط 6 مترو برقرار می‌شودو با راه‌اندازی این ایستگاه شاهد تبادل مسافر بین خطوط 2 و 6 خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه تقاطعی شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران حومه (مترو) با بیان اینکه بخش سیگنالینگ و کابل‌های مخابراتی این ایستگاه در حال نهایی و تکمیل شدن است، افزود: نصب آخرین پله‌برقی از 8 پله‌برقی این ایستگاه که اولین تولید داخلی در این زمینه است نیز طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.

خط 6 متروی تهران به‌طول 32 کیلومتر و 27 ایستگاه از منطقه دولت‌آباد در جنوب شرقی تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پرجمعیتی مانند کیانشهر، بعثت، 17 شهریور، میدان خراسان، شهید محلاتی، میدان شهدا، میدان امام حسین (ع)، میدان سپاه، میدان هفت تیر، میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، جلال آل احمد، نصر (گیشا)، شهرک آزمایش، مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، شهید ستاری، آیت‌الله کاشانی عبور کرده و به منطقه کن و سولقان واقع در شمال غربی تهران می‌رسد.

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید