ساد 24 معجزه‌ایی در حوزه چک

چرا باید از سامانه ساد24 استفاده نمود؟

کدخبر: ۳۰۲۹۲۴
امروزه افراد زیادی برای انجام معاملات در کسب و کار یا تجارت خود از چک استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. متاسفانه با روند رو به رشد چک های بی‌محل و برگشتی و در نتیجه کم شدن اعتبار آن در بین بازاریان و توجه به این موضوع که پیگیری امور چک ‌برگشتی و سرقتی کار مشکل و اکثرا بی سرانجامی است، امروزه افراد از پذیرفتن چک و انجام معاملات با چک خودداری می‌کنند. خوشبختانه برای حل تمامی این مشکلات می‌توان از سامانه و اپلیکیشن ساد24 استفاده نمود.
چرا باید از سامانه ساد24 استفاده نمود؟
سامانه ساد24، اولین و بزرگ‌ترین سامانه استعلام چک‌های بانکی و اعلام سرقت چک‌های مفقودی و سرقت شده در کشور می‌باشد و تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه فعالیت می‌کند.
این سامانه امکانات لازم و کافی برای مدیریت همه‌جانبه چک را در اختیار کاربران قرار می¬دهد تا علاوه بر استعلام چک‌های برگشتی و صیادی،  با ایجاد یک یادآور از زمان وصول چک های خود باخبر شوند، در بایگانی چک آن ها در یک نگاه مدیریت کنند و چک های مفقودی و یا سرقتی خود را ثبت کرده و به صورت کشوری اطلاع رسانی نمایند.
«ساد24» معاملات امنی را برای شما رقم میزند ، کمک می‌کند که شما با ارامش خاطر چک را بپذیرید، نگرانی بابت آن نداشته باشید و به کسب و کار شما رونق می‌بخشد.

با استعلام خوش حسابی از پاس شدن چک خود مطمئن شوید

ساد2

با استفاده از این اپلیکشن کم حجم و کاربردی، می توانید قبل از قبول کردن چک از مشتریان خود، ابتدا خوش حسابی صادرکننده آن را استعلام بگیرید،به این معنا که بررسی کنید که آیا این فرد تا کنون چک برگشتی داشته یا خیر؟
با وارد کردن شماره صیاد چک در «استعلام صیاد» یا اسکن کد QR روی چک، می‌توانید از وضعیت خوش‌حسابی صادر‌کننده‌ی چک باخبر شوید و با آگاهی نسبی از پاس شدن یا نشدن چک، آن را بپذیرید یا از پذیرفتن آن امتناع کنید.

با ثبت چک سرقتی یا مفقودی خود از دارییتان محافظت کنید

شما می‌توانید با صرف کمترین وقت، سرقتی یا مفقودی بودن چک را ثبت کنید تا یک گام جلوتر از کلاهبرداران باشید و سرقتی یا مفقودی بودن چک خود را به تمام کشور اطلاع دهید. بدین ترتیب از نقل و انتقال چک سرقتی یا مفقودی شما جلوگیری می‌شود و شما درگیر یک پرونده ی شکایت زنجیره‌ای نمی‌شوید!

استعلام رایگان سرقتی یا مفقودی بودن چک با اپلیکیشن ساد 24

ساد3
با توجه به اینکه چک های صادر‌شده ممکن است سرقتی یا مفقودی باشد و شما بدون اطلاع از این موضوع آن را به دیگری انتقال دهید، آنگاه علاوه بر کم شدن اعتبار شما در بین همکارانتان، نا‌آگاهانه با مجرمان و کلاهبرداران هم‌دست می‌شوید. پس شما «با استعلام رایگان سرقتی یا مفقودی بودن چک» بستر امنی را برای معاملات خود فراهم می کنید.

«با یادآور ساد24، آسوده خاطر باشید»

در این اپلیکیشن قسمتی به نام «یادآور چک» وجود دارد که می توانید تاریخ چک های دریافتی و صادر شده را وارد کنید تا مانع فراموش کردن تاریخ و زمان چک شود و به خوش حسابی شما ضربه ای وارد نشود.

با بایگانی کردن چک ها، آن ها را در یک نگاه مدیریت کنید.

ساد4
همچنین شما می‌توانید تمامی چک‌های خودرا در «بایگانی» ثبت کنید تا در یک نگاه وضعیت آنها را بررسی کنید و آسان تر آن ها را مدیریت کنید.

در کمتر از 10 ثانیه راس‌گیری کنید

اپلیکیشن ساد24، رایگان و بدون نیاز به محاسبه اعداد و ارقام توسط شما، راس گیری را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.

اپلیکیشن ساد24،کاربردی و کاربرپسند

ساد5

این نرم افزار کم حجم و رایگان، طوری طراحی شده که کار کردن با آن بسیار ساده و سریع است زیرا علاوه بر راهنمای کلی اپلیکیشن در هر قسمت یک راهنمای جدا دارد که از لحظه ی ورود تا خروج ،در تمام طول مسیر، شما را همراهی می‌‌کند.

مدیریت ساده و همه‌جانبه چک ها با استفاده از اپلیکیشن ساد24

با ساد24،شما می‌توانید در یک نگاه تمام چک های خود را بررسی کنید و از خوش حسابی صادر کننده‌ی چک و عدم مفقودی یا سرقتی بودن چکی که در حال حاضر می خواهید بپذیرید، مطمئن شوید و آن را در بایگانی و قسمت یادآور چک ثبت کنید تا در سر‌‌رسید آن به شما یادآوری شود و در مجموعه ی سایر چک های شما قرار بگیرد و به این صورت این اپلیکشن عهده دار مدیریت 360 درجه ی دسته چک و چک های شما است. 

امکانات و مزایای اپلیکیشن ساد 24:

  • استعلام صیاد و خوش حسابی
  • استعلام سرقتی و یا مفقودی بودن چک
  • اعلام سرقت و مفقودی چک
  • یادآور تاریخ سررسید چک
  • امکان راس گیری چک
  • مدیریت و بایگانی همه چک ها در یک نگاه
 
این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی، کافه بازار، سیبچه، سیب اپ و اناردونی به رایگان دانلود کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید