نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی اجتماعی

کدخبر: ۳۰۴۰۷۳
گروه بنگاه ها- جلسه شورای ارتباطات شستا، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیران روابط عمومی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا در محل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین برگزار شد.
نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی اجتماعی

به گزارش شستا رسانه، غلامرضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: در کشور ما، کارآفرینی نیز انفرادی تعریف می‌شود و اعتماد میان افراد و افراد و بنگاه‌های اقتصادی تا حدی فرو ریخته و روابط عمومی با شفاف سازی و عملکرد مناسب می‌تواند، این اعتماد را افزایش داده و بهبود بخشد.

به گفته سلیمانی، امروز که کشور می‌خواهد مسیر توسعه اقتصادی را طی کند، جبران آسیب‌هایی که به اعتماد وارد شده اهمیت اساسی دارد و برای شستا و هلدینگ‌های زیر مجموعه‌اش نیز ارائه تصویری شفاف از عملکردش و ساختن تصویری مناسب در سطح جامعه بسیار مهم است.

مدیرعامل تاصیکو با اشاره به اثرات مثبت تدوین سند راهبردی اطلاع رسانی شستا، تاکید کرد: برای اثرگذاری گسترده، نیاز به یک برنامه راهبردی کلان وجود دارد و گام بعدی تبدیل کردن این برنامه کلان به یک کارنامه عملی است که امیدواریم در شستا شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه تاصیکو نیز در کنار دیگر هلدینگ‌های شستا اهداف و برنامه‌های خود را دنبال می‌کند، توضیح داد: پیگیری سه محور اصلی برنامه‌های معدنی تاصیکو در فولاد، مس و طلا و توسعه حضور در عرصه عناصر کم یاب مانند تیتانیوم، بخشی از راهبرد اصلی ما در سال جاری است. توضیح شفاف این خدمات و مطلع کردن مردم از آنچه در بنگاه‌های اقتصادی رخ می‌دهد، باید به عنوان بخش مهمی از کار روابط عمومی‌ها دنبال شود و در این زمینه تاصیکو تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

 همچنین در ابتدای این جلسه، حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات در مسیر شفاف‌سازی فعالیت‌های این مجموعه، اظهار کرد: خوشبختانه در ماه‌های گذشته تحولات قابل توجهی در مسیر اطلاع رسانی فعالیت های شستا ایجاد شده که نتیجه تاکید جدی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر لزوم ایجاد شفافیت در تمامی حوزه‌هاست.

به گفته وی، در مسیر اجرای این سیاست‌ها، ابتدا نیاز به تحولاتی در روابط عمومی‌های شستا بود که در ماه‌های گذشته با برخی تحولات مثبت، نیروهایی که جوان، با تجربه و با دانش به روابط عمومی‌ها اضافه شدند و در گام بعدی نیاز به تعیین یک مسیر مشخص و راهبرد بلندمدت بود که به تدوین سند راهبردی اطلاع رسانی شستا انجامید.

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید