بازگشایی نمایشگاه ایران پلاست

کدخبر: ۳۰۴۳۰۳
گروه بنگاه‌ها - نمایشگاه ایران پلاست که یکی از بزرگ‌ترین رویداد های حوزه صنایع پلاستیک کشور به شمار می‌رود امروز با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد صنعت و با شعار «کسب‌وکار جهانی» آغاز به ‌کار کرد.
بازگشایی نمایشگاه ایران پلاست

به گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، این نمایشگاه به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است و یکی  بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

این نمایشگاه  از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست شرکت کرده‌اند و ۱۲ هیات از ۱۰ کشور خارجی و ۱۴ کشور مستقل از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. ۱۲ هیات از کشور‌های عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ویتنام، ارمنستان، کنیا، هندوستان، تونس و تجار انفرادی نیز از کشور‌های ایتالیا، اوکراین، چین، رومانی، روسیه، سوریه و لبنان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.

معرفی توانمندی‌های شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان، برگزاری سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه صنایع تکمیلی و امضای قرارداد‌های همکاری میان شرکت‌های فعال پتروشیمی از برنامه‌های پیش‌بینی ‌شده در سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست است.

بنابراین گزارش، کنفرانس اکوپلاس نیز همزمان با روز پایانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در حالی برگزار خواهد شد که از وزیران نفت و انرژی ۱۱ کشور از کشور‌های آسیای میانه و کشور‌های همسایه برای بازدید از نمایشگاه و همچنین حضور در این کنفرانس به منظور افزایش همکاری‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران دعوت شده است.

۱۵ سالن با بیش از ۳۱ هزار مترمربع و ۳۳۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست اختصاص یافته است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست ۳۱ شهریور ماه تا سوم مهرماه در چهار گروه مواد اولیه، کالا‌های ساخته‌شده و نیمه‌ساخته، ماشین‎آلات و تجهیزات و خدمات در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید