مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) خبر داد؛

انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه میدان شهدا تا امام حسین(ع)

کدخبر: ۳۰۴۴۳۸
اقتصادنیوز؛ مدیر عامل متروی تهران از انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه میدان شهدا تا امام حسین(ع) خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده ایستگاه میدان امام حسین (ع) از خط 6 متروی تهران راه اندازی و به مدار بهره برداری وارد می شود.
انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه میدان شهدا تا امام حسین(ع)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، این مراسم با حضور مجری، مدیران اجرایی و فنی و کلیه دست اندرکاران و ارکان پروژه برگزار شد.

علی امام، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز در این خصوص با اشاره به اینکه ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) با خط 2 متروی تهران تقاطع دارد، گفت: این ایستگاه در بخش جنوبی خط 6 مترو قرار دارد که نصب 8 عدد پله برقی و سه هوا ساز داخل ایستگاه نیز تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

وی با اشاره به محدودیت های مالی پروژه، گفت:با وجود مشکلات و کمبود منابع مالی خوشبختانه با مدیریت هزینه توانستیم بخش تجهیزاتی شامل سیگنالینگ(سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه، نصب هواساز ، پست‌های برق و سیستم مخابراتی و کابل کشی را تکمیل و ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع) را برای استفاده شهروندان آماده بهره برداری کنیم.

به گفته امام در تست گرم صورت گرفته سیستم برق رسانی به قطار و سیستم اتوماتیک حرکت آن در تونل و همچنین سامانه های سیگنالینگ ، مخابرات و تهویه محدوده ایستگاه شهدا تا میدان امام حسین(ع) مورد بررسی قرار  گرفت و مشخص شد وضعیت این بخش از خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره برداری وجود دارد.

امام همچنین به تکمیل و راه اندازی 20 عدد سامانه تهویه در محدوده دولت آباد تا میدان امام حسین(ع) اشاره و خاطر نشان کرد :با توجه به تکمیل و راه اندازی این سامانه ها از امروز سرفاصله حرکت قطارها در بخش جنوبی خط 6 مترو از 25 دقیقه به 15 دقیقه کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مهر ماه، هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح خواهیم کرد، گفت: تا آخر امسال شش ایستگاه دیگر وارد مدار بهره‌برداری شده و مابقی ایستگاه‌های خط هفت شامل 6 ایستگاه دیگر در سال 99 افتتاح خواهند شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید