آغاز همکاری صندوق گنجینه زرین شهر با شرکت صحرا و عملیاتی سازی نرم‌افزار فینیکس فاند

کدخبر: ۳۰۵۶۰۸
گروه بنگاه ها- مدیرعامل شرکت صحرا ازانتقال بستر نرم‌افزاری مدیریت بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری روی محصول جدید شرکت صحرا، فینیکس فاند، خبرداد و گفت: در حال حاضراطلاعات صندوق سی‌هزار میلیارد تومانی گنجینه زرین شهر با موفقیت روی نرم‌افزار مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت صحرا (فینیکس) بارگذاری و این نرم‌افزار در چرخه عملیات قرار گرفته است.
 آغاز همکاری صندوق گنجینه زرین شهر با شرکت صحرا و عملیاتی سازی نرم‌افزار فینیکس فاند

 به گزارش اقتصادنیوز، امیرسیدی افزود: این پروژه مهم و بزرگ در طی یک برنامه‌ریزی بلند مدت توسعه‌ و عملیاتی، سرانجام در شهریور ماه امسال به مرحله بهره‌برداری رسید و سود سرمایه‌گذاران منتهی به سررسید ۳۱ شهریور با موفقیت از طریق این سیستم پرداخت شد.

به گفته وی صندوق گنجینه زرین شهر به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری کشور با در اختیار داشتن سبد دارایی‌های متنوع و بیش از یک میلیون سرمایه‌گذار فعال، روزانه پاسخگوی درخواست مشتریان بی‌شماری است.

سیدی تصریح کرد: شرکت صحرا (فینیکس) در نظر دارد تا با ارائه سامانه‌های هوشمندسازی تجاری و بانکداری باز، به حوزه مدیریت، از سرمایه‌گذاری تا عملیات را برای مدیران صندوق‌ها بیش از پیش تسهیل دهد. سرعت بالای انجام محاسبات ارزش خالص دارایی‌ها و همچنین انجام عملیات تقسیم سود از مشخصه‌های بارز این راهکار نرم‌افزاری است.

مدیرعامل شرکت صحرا تصریح کرد: با اضافه شدن خدمات هوشمندسازی تجاری، عملیات مدیریت دارایی‌ها، ریسک قابل پیش‌بینی بازدهی و روند جریان نقدینگی و سود صندوق برای مدیران تسهیل شده و همچنین عملیات بانکداری باز، اعم از کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌های صندوق با قابلیت اطمینان بسیار بالا از طریق ارتباط مستقیم با هسته نرم‌افزاری بانک‌ها را فراهم کرده‌است.

  وی با بیان اینکه معماری نرم‌افزاری این صندوق به گونه‌ای است که قابلیت انعطاف بالایی جهت ایجاد ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را دارد گفت:بی شک مدیریت دارایی‌های خرد از طریق رشد صندوق‌های سرمایه‌گذاری تخصصی بهترین راه برای ورود افراد به بازار سرمایه است و ارائه یک راهکار جامع و با ضریب اطمینان بالای عملیاتی، از الزامات چنین نرم‌افزاری است.

سیدی افزود: هوشمندسازی و اتوماسیون حداکثری در چنین نرم‌افزاری علاوه بر کمک به مدیریت و عملیات صندوق‌ها می‌تواند کمک شایانی به نهاد ناظر، جهت اطمینان بخشی حداکثری از تطبیق عملیات صندوق با قوانین و مقررات را موجب شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت صحرا (فینیکس) در نظر دارد تا پس از این گام مهم، اقدام به توسعه بیش از پیش این نرم‌افزار در راستای اهداف ذکر شده برای ارائه زیرساختی قوی، به بازار سرمایه کشور کند.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید