​حضور تامین سرمایه بانک ملت در کنگره و نمایشگاه نفت و نیروی ایران

کدخبر: ۳۰۶۵۴۶
گروه بنگاه‌ها- پنجمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیروی ایران سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر، در محل همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
​حضور تامین سرمایه بانک ملت در کنگره و نمایشگاه نفت و نیروی ایران

توجه به حضور روسای مجامع بزرگ و مدیران مرتبط از بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی این حوزه، همچنین اختصاص فضای نمایشگاهی در کنار کنگره، نقش موثری در ایجـاد ارتباط بین شرکت‌ها و شکل‌گیری مناسبـات اقتصادی خواهد داشت. بنابراین گزارش ، طی این کنگره و در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما، نشست «تامین مالی توسعه بخش‌های نفت و نیرو» به ریاست «جعفر ربیعی»، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، برگزار می‌شود. در این نشست که روز چهارشنبه 17 مهرماه برگزار خواهد شد، «اصغر فخریه کاشان»، مشاور عالی پتروشیمی زنجان، «سید روح‌الله حسینی مقدم» مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت، «علی اشرف افخمی» مدیرعامل سابق بانک صنعت و معدن و «امیر تقی‌خان تجریشی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن و عضو هیات مدیره بورس، به عنوان برخی از افراد کلیدی و صاحب نظر در موضوع نشست، سخنرانی خواهند کرد.

شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان تامین سرمایه پیشرو در تامین مالی حوزه انرژی کشور با هدف معرفی ابزارهای تامین مالی از طریق بازار سرمایه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارب خود در این رویداد به صورت فعال حضور خواهد داشت. علاوه بر حضور در نشست تخصصی و بیان دیدگاه‌ها، تامین سرمایه بانک ملت در محل نمایشگاهی و در غرفه شماره شش پاسخگوی فعالان این حوزه خواهد بود.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید