از 18 مهرماه صورت می گیرد؛

حضور شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

کدخبر: ۳۰۶۷۲۲
مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،گفت: برخی از دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ریلی (مترو) و بومی سازی آن از سوی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از 18 مهرماه به مدت 4 روز در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایش در می آید.
حضور شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

مهدی خداپرست، مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،گفت: این شرکت در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در زمینه مترو و قطارهای شهری که با حضور شرکت های داخلی و خارجی ، که از روز پنج شنبه هفته جاری تا یکشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران (واقع در بزرگراه چمران) برگزار می شود، حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: در این غرفه دستاوردها و تجارب ساخت بیش از 224 کیلومتر تونل مترو با 122 ایستگاه در معرض دید شهروندان و بازدید کنندگان قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،افزود: در غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،کارگاه های آموزشی با عناوین مختلف از جمله روش های روسازی مترو، واگن قطار، جایگاه مترو تهران در دنیا، مجتمع های ایستگاهی، روش ساخت تونل و ایستگاه ها و همچنین سیستم سیگنالینگ با حضور متخصصان در هر روز برگزار می شود.

وی گفت: در این غرفه علاوه بر بخش رسانه ها که شامل مطالب منتشر شده در خصوص متروی تهران از قبل تا بعد از پیروزی انقلاب است، گالری عکس از فعالیت کارگران و تلاشگران در زیر زمین در راستای توسعه متروی پایتخت به نمایش در می آید.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت بازدید از غرفه 139 شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به سالن شماره هشت و نه مراجعه کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید