مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سخنرانی گرامیداشت روز 13 آبان مطرح کرد:

هیچگونه بهانه ای برای کم کاری پذیرفته نیست

کدخبر: ۳۱۰۷۱۹
گروه بنگاه ها - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت :در این شرایط که کشور به همدلی و عزم همه ما نیاز دارد هیچگونه بهانه ای برای کم کاری پذیرفته نیست.
هیچگونه بهانه ای برای کم کاری پذیرفته نیست

دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم پرشور راهپیمایی 13 آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، از مردم ولایتمدار جزیره کیش قدردانی کرد و گفت: بیش از 40 سال است که امریکا تمام توان و ظرفیت خود را برای به زانو درآوردن ایران به کارگرفته است و مردم کشور ما با تمام مشکلات و گرفتاری ها از ابتدای انقلاب تا کنون، مقتدر تر از همیشه در راه دفاع از میهن و ارزش های خود قدم برداشته اند.

 

دکتر غلامحسین مظفری افزود: امروز روز ظلم ستیزی و عدالت خواهی است و مردم شریف ما با وجود اینکه جنگی سخت تر از جنگ نظامی پیش رو دارند، تمامی فراز و فرودها را طی کرده و در شرایطی ویژه که تحریم ها فشار زیادی بر کشور تحمیل کرده و تمامی روزنه ها را بر ما بسته اند محکم تر و مقتدر تر از همیشه ایستاده اند؛ به گونه ای که آمریکا حتی جرات حمله به ایران از ذهنش خطور نمی کند.

 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه حضورچشمگیر گروه های مختلف سنی دانش آموزان در این مراسم نیزجلوه زیبایی ازعزم جزم نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب است افزود: ما باید از تمام فرصت ها و ظرفیت ها و همچنین نسل جوان در تمامی حوزه های علمی و اقتصادی برای بهبود شرایط اقتصادی در جهت ایجاد امید و از بین بردن حس یاس و نا امیدی در بین مردم استفاده کنیم.

 

مظفری همچنین بر انجام مسئولیت ها در هر جایگاهی با تمام توان تاکید کرد و گفت: در این شرایط که کشور به همدلی و عزم همه ما نیاز دارد هیچگونه بهانه ای برای کم کاری پذیرفته نیست.

 

وی در پایان با بیان اینکه ما میراث دار کسانی هستیم که از جان خود برای ایجاد امنیت و آرامش گذشتند گفت: همه ما در کنار ملت شریف ایران و سرمایه گذاران بعنوان سربازان جنگ اقتصادی از هیچ خدمتی دریغ نمی­کنیم و اعتقاد داریم در این شرایط تحریم، باید پاسخگوی خون شهدا و خادم ملت میهن عزیز اسلامی خود باشیم.

 

راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر ایران اسلامی برای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب، با حضور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران این سازمان، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ائمه جمعه و جماعت جزیره و امام جمعه اهل تسنن، مدیران و مسئولان ادارات و نهاد های کیش و همچنین جمعی از دانش آموزان، ساکنان،گردشگران و اصحاب رسانه از ساعت 9 و سی دقیقه دوشنبه13 آبان از میدان ساحل آغاز شد.

 

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر بار دیگرانزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی و دیگر دشمنان کشور اعلام کرده و بر پایبندی خود به اصول نظام و انقلاب اسلامی تاکید کردند و پس از آن برای حضور در سخنرانی و قرائت بیانیه پایانی در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه صنعتی شریف کیش گرد هم آمدند.

 

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه دانش آموزان شهیدگفت: دشمن با رصد حضور شما و به ویژه نسل جوان، نوجوان و دانش آموزان در این همایش ها و گردهمایی ها به همدلی و همبستگی ملت ایران پی می برد و مایوس می شود.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا سراسر ظلم و کشتار است و نسل جوان ما باید تاریخ، پیشینه و ظلم های این استکبار جهانی را مرور کنند و از جنایت هایی که در حق ملت ایران انجام داده آگاه شوند و با دفاع از میهن،حفظ وحدت و ارزش ها ،عزت و سرافرازی همیشگی ایران را حفظ کنند.

 

وی با بیان اینکه در وزارت دفاع، نیرویی دریایی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح به جایی رسیدیم که می توانیم سلاح و موشک بسازیم گفت: باید ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه ها برقرارکنیم و با فراگیری دانش های نوین، در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

 

سردار علیرضا تنگسیری همچنین دستیابی به این مهم را مرهون دلگرمی،حمایت و همدلی ملت ایران برشمرد و گفت: خداوند به ملت شهید پرور ایران عنایت همیشگی داشته است و امروز سرافرازی و عزت ما گواه این مدعا می باشد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید