با بازنگری قرارداد خدمت‌رسانی بیمه معلم به جامعه بزرگ فرهنگیان تسهیل می‌شود

رضایتمندی 80 درصدی از خدمات بیمه معلم

کدخبر: ۳۱۰۹۹۳
گروه بنگاه ها - با توجه به فراوانی تعداد بیمه شدگان در قرارداد حوادث تحصیلی مشتمل بر چهارده میلیون دانش آموز، بیمه معلم در مسیر تکامل خدمت رسانی به بیمه شدگان، تسهیل در ارایه خدمت را در دستور کار قرار داده است.
رضایتمندی  80 درصدی از خدمات بیمه معلم

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، عباس معینی، معاون فنی اشخاص بیمه معلم به مناسبت روز دانش آموز نحوه خدمت رسانی بیمه معلم به جامعه بزرگ دانش آموزان را تشریح و از بازنگری قرارداد در قالب تسهیل در خدمت رسانی خبر داد .

معینی با بیان اینکه  فرم های اعلام خسارت بازبینی و یکسری داده ها اضافه گردیده که بر مبنای آن خدمت رسانی با سرعت عمل بیشتری انجام پذیرد افزود: با پرداخت هزینه ها و غرامت به حساب شماره شبا مشخص شده در فرم اعلام خسارت واریز می شود، در واقع با این امر از مراجعه مجدد اولیا دانش آموزان جلوگیری و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب آنان صرفه جویی می شود.

ادامه داد: با دریافت شماره تلفن همراه اولیا دانش آموزان (فرم اعلام خسارت) اطلاعات مربوط به میزان پرداخت خسارت و بیمه نامه پیامک می شود تا زیان دیدگان از زمان و میزان خسارت پرداختی مطلع باشند.

عباس معینی با اشاره به بازنگری بیمه معلم در خدمت رسانی با توجه به گستردگی دانش اموزان در بیش از 110 هزار واحد آموزشی در سراسر کشور عنوان داشت: تحویل مدارک خسارات از طریق شعب، باجه‌ها و شبکه فروش (بالغ بر 1500 نمایندگی) بیمه معلم تسری یافته است، تا دسترسی به مراکز خدمت رسانی بیمه معلم به بیمه شدگان افزایش یابد.

وی  با اشاره به دیگر اقدامات بیمه معلم در راستای بازبینی و افزایش کیفیت خدمات رسانی بیمه معلم به دانش آموزان سراسر کشور گفت: در راستای سنجش عملکرد بیمه معلم، رضایت سنجی گسترده ای در سطح کشور درخصوص خدمات ارایه شده صورت گرفت که بر اساس نظرسنجی ها رضایت ۸۰ درصدی اخذ شد.

اوابراز امیدواری کرد : با تداوم تسهیل خدمات، رضایت بالاتر از ۸۰ درصدی را کسب شود.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم در ادامه به بازبینی قرارداد دانش اموزی اشاره کرد و گفت : غرامت فوت ناشی از حادثه به ده میلیون تومان افزایش یافت، هزینه های پزشکی ناشی از حادثه به دو میلیون تومان و همچنین جراحی های بیمارستانی به دو میلیون تومان افزایش یافته است.

عباس معینی متذکر شد: بیمه مسئولیت کارکنان آموزش و پرورش و دانش اموزان و اماکن متعلق به آموزش و پرورش و همچنین اردوهای آموزشی و اردوهای راهیان نور نیز در زمره خدمات بیمه معلم قرار می گیرند.

عباس معینی، معاون فنی اشخاص بیمه معلم تصریح کرد: تداوم شش ساله قرارداد آموزش و پرورش با بیمه معلم در سایه رضایت جامعه فرهنگیان از خدمات بیمه معلم حاصل شده است و این شرکت بیمه ای تلاش می کند تا با تسهیل خدمت رسانی، رضایت حداکثری را کسب نماید.

 

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید