رشد 31 درصدی درآمد کارمزدی بانک رفاه کارگران

کدخبر: ۳۱۱۲۳۸
گروه بنگاه‌ها- اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای شش‌ماه منتهی به 31 شهریورماه گذشته بانک رفاه کارگران (حسابرسی نشده) نشان می‌دهد که این بانک 31 درصد در درآمد کارمزدی نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد داشته است.
رشد 31 درصدی درآمد کارمزدی بانک رفاه کارگران

به گزارش اقتصادنیوز؛ جمع درآمدهای غیرمشاع که شامل مجموع  درآمدهای حاصل از کارمزد، مبادلات ارزی و سایر فعالیت‌های مشاوره‌ای بانک‌هاست نیز با 52 درصد رشد در پایان شهریورماه امسال نسبت به پایان شهریورماه سال گذشته روبه‌رو بوده است.

جمع درآمدهای مشاع بانک رفاه که از مجموع سود تسهیلات اعطایی و سود و زیان حاصل از سرمایه‌‌گذاری‌ها حاصل می‌شود نیز 39 درصد رشد داشت و از رقم 46 هزار میلیارد ریال 31 شهریورماه 1397 به رقم 65 هزار میلیارد ریال در 31 شهریورماه 1398 رسیده است.

رشد انواع سپرده‌ها در بانک رفاه کارگران نشان می‌دهد که سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار هم از لحاظ وزنی و هم به لحاظ رشد، بیشترین وزنه را در میان سپرده‌های دیداری، سرمایه‌گذاری مدت‌دار و پس‌انداز داشته است.

سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار 15 درصد، سپرده‌های دیداری 10 درصد و پس‌انداز رشدی هشت درصدی داشته‌اند.سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار این بانک در پایان شهریور ماه گذشته رقم 751 هزار میلیارد ریال را به ثبت رساند که با توجه به رقم 654 هزار و 934 میلیارد ریال در شهریورماه سال گذشته، رشدی 15 درصدی داشته است.بانک رفاه در پایان شهریورماه گذشته رقم 171 هزار میلیارد ریال را برای سپرده‌های دیداری و مشابه به ثبت رسانده که دارای رشدی 10 درصدی نسبت به رقم 155 هزار میلیارد ریالی نسبت به شهریورماه 1397 است.

سپرده‌های پس‌انداز و مشابه بانک رفاه نیز با رشد هشت‌درصدی از رقم 32 هزار میلیارد ریال در شهریورماه سال گذشته به رقم 35 هزار میلیارد ریال در شهریورماه امسال رسیده است.سایر سپرده‌ها نیز رشدی 29 درصدی را به میزان 17 هزار میلیارد ریال ثبت کرد.

بانک رفاه کارگران با نماد و رفاه دارای سرمایه ثبت شده 23 هزار میلیارد ریال است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید