زنگ ها برای که به صدا در می آید؟

کدخبر: ۳۱۱۳۴۲
گروه بنگاه ها –عاقبت فرا رسید ، فرا رسید روزی که بیمه گران بدانند یک شبه نمی توان ره صد ساله رفت و یک شبه نمی توان به 80 میلیون ایرانی بیمه نامه فروخت. باید از جایی آغاز کرد ، هرچند صنعت بیمه وارداتی باشد و قوانینش را اروپایی های نوشته باشند. اما این خدمت روزی وارداتی بود و سال ها کارشناسان و مسوولان می گفتند:" فرهنگ بیمه نداریم ". بالاخره رسید روزی که بیمه ها نه از کروکی پلیس و نسخه دکترها بلکه از کلاس درس وارد شدند و به کودکان گفتند : بساز آینده خود را که صنعت بیمه برای حفاظت از تو و سرمایه ات کنارت ایستاده است.
زنگ ها برای که به صدا در می آید؟

به گزارش اقتصادنیوز،پروژه زنگ بیمه در مدارس همزمان در تهران و استان های سراسر کشور به منظور توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی دانش آموزان با خدمات بیمه ای و از همه مهم تر انتقال بیمه به خانواده های ایرانی به صورت پروژه ای مشترک میان شرکت های بیمه کلید خورده است.

19 آبان سال 1398 زنگ های مدارس توسط بیمه گران به صدا درآمد ، زنگ ها برای کودکان ، مسوولان ، خانواده ها به صدا درآمد و گفت : ما اینجا هستیم درکنار تو . هم در روز خوشی هم در روزهای تلخ . اصلا برای روزهای سخت آموزش دیده ایم ، سرمایه گذاری کرده ایم و متعهد شدیم ،خسارتی بدون جبران نماند.

غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی ایران خودش به یکی از دبستان‌های دخترانه تهران رفت و زنگ بیمه را به صدا در آورد. او دراین باره گفت : زنگ بیمه با هدف همگانی کردن بیمه در ابعاد مختلف در مدارس استان‌های دیگر نیز بطور همزمان به صدا درآمد، زیرا به دنبال آن هستیم که بیمه همگانی را در همه خانواده ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها داشته باشیم و در این راستا باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه فرهنگ سازی را از سنین کودکی و نوجوانی آغاز کنیم.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران در مدرسه نظام مافی منطقه 2 تهران حاضر و زنگ بیمه در مدارس را راس ساعت 10 صبح به صدا درآورد.

در یکی از مدارس استان البرز ، زنگ بیمه را احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش این استان به صدا درآوردند. ضرابیه بر تاثیرآموزش های بیمه ای از سنین کودکی برای توجه به کارکردهای این مفهوم در ارتقا کیفیت زندگی نسل های بعدی را تاکید کرد.

زنگ بیمه د مدرسه توسط بیمه پارسیان در یزد نواخته شد. با آغاز آیین ملی "زنگ بیمه" در مدارس کشور؛ بیمه پارسیان دراستان یزد زنگ بیمه را به صدا درآورد. این مراسم با هدف ترویج و توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی با آشنایی با انواع بیمه ها به دانش آموزان همراه با اجرای برنامه ای شاد و مفرح برگزار شد.

دراستان فارس حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" زنگ بیمه در مدرسه را زد.

او دراین باره گفت: در راستای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه، شرکت بیمه "ما" با همکاری بیمه مرکزی و همراهی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و مدارس استان فارس و هیات مدیره شرکت ، طرح ملی تحت عنوان "زنگ بیمه" را در مدارس ابتدایی این استان اجرا کرد.

بیمه معلم به استان مازندران رفت و زنگ بیمه در مدرسه را به صدا درآورد.  این برنامه توسط بیمه معلم مازندران در دبستان شهید عبدی روستای بائوده شهرستان‌محمودآباد و با حضور مدیران صنعت بیمه استان ، مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش مازندران و مدیران شهرستانی برگزارشد.

اما درزنجان بیمه میهن میهمان مدارس بود و داریوش محمدی مدیرعامل این شرکت آئین ملی "زنگ بیمه" را دردبستان فرشته زنجان اجرا کرد. دراین مراسم محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز حضور داشت.

یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون همراه فرماندار تبریز ، استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی زنگ بیمه در مدرسه را به صدا درآورد.

مظلومی گفت : بیمه دارای مزایا و خدمات بیشماری است که بسیاری از جزییات و حقوق بیمه ای خود خبر ندارند و ورود مفاهیم بیمه در مدارس منجر به آشنایی بیشتر مردم با این خدمت می شود.

مشاور عالی مدیرعامل و مدیرروابط عمومی بیمه تجارت نو نیز امروز صبح به قم رفتند و آیین زنگ بیمه در مدارس را در دبستان های دخترانه و پسرانه امام حسن مجتبی (ع) استان قم برگزارکردند.

در این مراسم که رئیس حوزه مدیر عامل نیز حضور داشت کارشناسان به توضیح مفاهیم بیمه‌ای جهت آشنایی دانش آموزان پرداختند.

19 آبان "باشگاه نوآوران بیمه" افتتاح شد و شرکت‌های بیمه در استان‌های مختلف به دانش آموزان و اعضای این باشگاه مزایای بیمه را  اطلاع رسانی کرده و به آنان آموزش دادند و بدین ترتیب دانش آموزان پیام آوران بیمه در جامعه شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اعطای نخستین گواهی قدمت یونسکو به بیمه ایران

نقدینه- در آستانه ۱۵آبان و طلیعه هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، کمیسیون ملی یونسکو نخستین گواهی قدمت این نهاد معتبر بین المللی را به بیمه ایران اعطا کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در مراسمی به همین منظور با حضور دکتر ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، دکتر رضایی سرپرست بیمه ایران و جمعی از مدیران ارشد دو نهاد که در محل ساختمان کمیسیون ملی یونسکو در تهران برگزار شد، برای نخستین بار در ایران، «گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی» سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به شرکت سهامی بیمه ایران اعطا شد.

اطلاع از وضعیت شناسه شهاب حساب های مشتریان بانک ملی

گروه بنگاه ها - در راستای اجرای قانون مبارزه با پولشویی و با توجه به الزام بانک مرکزی مبنی بر منع ارایه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب مشتریان حقیقی و حقوقی از سوی بانک ها، ضرورت دارد مشتریان بانک ملی ایران هر چه سریع تر نسبت به دارا بودن این شناسه کسب اطلاع و در صورت عدم بهره مندی، اقدامات لازم را انجام دهند.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و پس از غیر فعال شدن حساب های فاقد شناسه هویت سنجی الکترونیکی بانکی (شهاب) مشتریان حقیقی در بانک ملی ایران، حساب های فاقد شناسه شهاب مشتریان حقوقی نیز در آینده ای بسیار نزدیک غیر فعال خواهند شد.

 

 

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید