همکاری کروز در سیستم های الکترونیکی صنعت هواپیمایی کشور

کدخبر: ۳۱۳۶۹۳
شرکت کروز به عنوان بزرگترین شرکت قطعه سازی کشور، توانسته با داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو کمک بزرگی به صنعت خودروسازی کشور کند و این صنعت را از وابستگی به سایر کشورها بی نیاز سازد.
همکاری کروز در سیستم های الکترونیکی صنعت هواپیمایی کشور

امیرمیرسمیعی مدیرعامل هواپیمایی معراج معتقد است: ، کروز یک نمونه ی موفق شرکت خصوصی است که با ساختار مناسب و بهره ور ترسیم شده است.

وی ضمن اشاره به توانمندی های قطعه سازی کروز در تولید سیستم های پیشرفته و قطعات حساس گفت: کروز می تواند راهگشایی برای صنعت هواپیمایی کشور باشد و حدود 80درصد از قطعات الکترونیکی مورد نیاز که در این صنعت به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا دچار مشکل شده است، با همکاری این شرکت هواپیمایی تولید کند؛ چرا که این امر علاوه بر تامین قطعات و کمک به حمل و نقل هوایی، سبب کاهش خروج ارز از کشور می شود.

مدیرعامل هواپیمایی معراج افزود: شرکت هواپیمایی معراج و کروز می توانند با هم افزایی و مشارکت سبب تولید مناسب قطعات مورد نیاز در صنعت هواپیمایی کشور شوند.

با شروع موج دوم تحریم ها و به دنبال آن عدم همکاری بسیاری از شرکای خارجی، مشکلات متعددی در صنایع کشور اتفاق افتاد و آن ها را واداشت تا در زمینه خودکفایی قطعات حساس و استراتژیک هر صنعت تصمیم جدی بگیرند. رونق تولید، بهبود کیفیت و رشد روزافزون صنعتی سه گام مهم در مسیر دستیابی به سیاست های اقتصادی مقاومتی است. در همین راستا شرکت صنایع تولیدی کروز که به عنوان بزرگترین شرکت قطعه سازی کشور شناخته شده است، توانسته با داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو کمک بزرگی به صنعت خودروسازی کشور کند و این صنعت را از وابستگی به سایر کشورها بی نیاز سازد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید