نگاهی به آشفته بازار همیشگی اجاره ویلا در شمال

کدخبر: ۳۱۴۱۸۹
سفر از زمانی آغاز می شود که ایده سفر در ذهن شکل می گیرد و آن دسته از افراد که عاشق سفر هستند خوب می دانند که شمال کشور سفرنامه ایست بی انتها. حتی بسیاری از افراد را میتوان یافت که حتی با شنیدن کلمه سفر به یاد استان های شمالی کشور بیفتند.
نگاهی به آشفته بازار همیشگی اجاره ویلا در شمال

خاطرات شمال آنچنان در ذهن مردمان دور و نزدیک این منطقه رخنه کرده است که خود واژه شمال به تنهایی یاد آور حس خوشایند جنگل، باران، عطر خاک نم گرفته، شکفتن گل های پامچال و ... است.

شمال کشور را میتوان به عنوان یکی از مقاصد همیشگی سفر دانست. فارغ از نوع تعطیلات و تعداد روزهای تعطیل شهر های شمالی ایران به خصوص برای ساکنین شهر های نزدیک یا محاور این استان جزو گزینه های همیشگی سفر به شمار می روند. فرقی نمی کند که تعطیلاتی چند روزه پیش رو داشته باشیم یا برای آخر هفته برنامه ریزی کنیم بدون شک یکی از شهر های شمالی کشور جزو گزینه ها خواهد بود.

برخورداری از آب و هوای بی نظیر و بسیار پاکیزه، مناظر و جنگل های فوق العاده زیبا، آثار دیدنی خاص و وجود دریا و امکان استفاده از برخی از تفریح های آبی و در عین حال نزدیکی به تهران باعث شده است که استان های شمالی هر هفته میزبان گروه عظیمی از مسافران باشند. در اطراف گرگان و ساری و رشت بسیاری قلعه ها، گورستان ها، کاخ ها، خانه های تاریخی، پوشش های گیاهی و گونه های جانوری وجود دارد که میتواند بازدید از آنها و دادن اطلاعات در خصوص آنها به کودکان بسیار ارزشمند و آموزنده باشد. همچنین توجه به آثار ملی و ارزش قائل شدن در خصوص آن شما را به مسافر حرفه ای تری تبدیل میکند.

شهر رامسر به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای استان گیلان که نام آن برای همه افراد اهل مسافرت آشناست بر روی نقشه در غرب استان مازندارن و در دامنه‌های جنگلی رشته کوه‌های البرز قرار گرفته است و همین باعث شده طبیعت بسیار زیبای این منطقه از کوهستان‌ها و جنگل شروع شود و به ساحل زیبای دریای خزر برسد.

آب و هوای رامسر بسیار عالی است  ازین رو جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی رامسر  توانسته است در همه فصل‌های سال بازدیدکنندگان را انگشت به دهان کند و به همین نسبت میزان تقاضا برای اقامتگاه ها نیز در این شهر به شدت بالا رود به گونه که برای اجاره ویلا در رامسر در برخی از ماه های سال باید از چند هفته قبل اقدام نمود تا بتوان با قیمت مناسب  یک ویلا اجاره نمود و در این میان باید حواس گردشگران به افراد سود جود در سفر به شمال باشد.

اما این روزها با فراهم آمدن زیرساخت های گردشگری، سفر به این مناطق حتی بیشتر از گذشته رونق گرفته است و در بسیاری موارد هجوم بیش از حد مسافران و گردشگران در این استان ها موجب ایجاد برخی از مشکلات مانند ترافیک سرسام آور، چهره ناخوش شهری، گرانی و ... برای مردم محلی می شود.

این گرانی ها صرفا محدود به مردم محلی نشده و میتوان گفت که اولین آسیب آن را خود مسافرانی می بینند که به دنبال یک محل اقامت برای گذران تعطیلات خود می گردند. مسافران شمال کشور در انتخاب محل اقامت به چندین دسته تقسیم می شوند که بزرگ ترین گروه آنان را میتوان کسانی دانست که برای گذراندن تعطیلات به اجاره روزانه ویلا یا سوئیت اقدام می کنند. ترافیک و حجم زیاد مسافران در برخی از مقاطع سال فرصت را برای برخی از افراد سودجو فراهم می کند که با افزایش بی دلیل و بدون منطق هزینه اجاره ویلا در شمال کشور از این فرصت بیشترین استفاده را ببرند.

همچنین عدم نظارت موثر بر روی قیمت گذاری توسط صنوف مختلف و نهادهای اثر گذار باعث آشفتگی و سردرگمی مردم در بازار خدمات شده می شود. در این میان استارت آپ ها و شرکت های بسیاری به منظور رفع این مشکلات و دغدغه های مسافران شکل گیری و آغاز به کار کردند که در این میان میتوان به سایت میهمان شو که به مسافران خدماتی از قبیل اجاره و رزرو روزانه سوئیت و ویلا می دهد را معرفی کرد.

این استارتاپ با ساخت یک بازار برنده-برنده در مرحله اول یک درآمد پایدار برای خانوار ایجاد نماید و در مرحله دوم هزینه های اقامت را کاهش دهد. امروزه خانه ها یا فضاهای خالی بسیاری وجود دارد که هیچ استفاده ای از آن ها نمی شود، میهمان شو پیشنهاد میکند که افراد با مبله نمودن این فضاها آن ها را به گردشگران به صورت روزانه اجاره دهند. بنا براین با این شیوه هم صاحب خانه یک درآمد جدید برای خود ایجاد میکند و هم میهمان می تواند علاوه بر هتل یا پارک یک انتخاب عالی دیگر نیز داشته باشد.

سایت میهمان شو با بیش از 300 مورد ویلا و سوئیت در گیلان، بیش از 450 مورد ویلا، اقامتگاه بومگردی و سوئیت در مازندران و بیش از ده ها مورد اقامتگاه بومگردی و ویلا در گلستان در کنار همراهان خود میباشد تا آنها در اجاره سوئیت در شمال کشور یاری کند. همچنین این سایت می کوشد با ارائه ویلا و سوئیت ارزان در گیلان نقش موثر و مثبتی را در کاهش هزینه های مسافرانی که از طریق این سایت اقدام به رزرو و اجاره ویلا می کنند ایفا کند.

برای رزرو و اجاره ویلا در شمال، با وارد شدن در سایت www.mihmansho.com  و انتخاب شهر مقصد تمامی منازل و ویلا های مقصد را به همراه امکانات، قیمت و مشخصات میزبان در یک صفحه مشاهده کنید و با توجه به شرایطی که از مقصد خود در نظر دارید نسبت به اجاره سوئیت شمال خود اقدام کنید. اجاره سوئیت در گیلان از شبی 50 هزار تومان و اجاره سوئیت در مازندران از شبی 30 هزار تومان آغاز می شوند.

همچنین به منظور راحتی هرچه بیشتر مخاطبان سایت میهمانشو با راه اندازی سیستم پاسخگویی آنلاین از ساعت نه صبح تا یازده شب در 365 روز سال (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به مخاطبان و راهنمایی بیشتر آن ها در انتخاب مناسب ترین ملک می باشد.

توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که میهمان شو برای اطمینان خاطر میهمانان خود پرداخت افراد را ضمانت می کند، میهمانان پس از رزرو و پرداخت آنلاین وجه تنها سایت را طرف حساب خود خواهند دانست و هیچ گونه مراوده مالی با شخص میزبان نخواهند داشت، میهمان شو نیز در روز حضور میهمان به ملک وجوه را با مالک تسویه خواهد کرد، در این میان کلیه رزرو ها در صورت درخواست میهمان و رعایت شرایط کنسلی مندرج در سایت قابل کنسل شدن خواهد بود و پس از آن وجه دریافتی به میهمان پرداخت می گردد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید