بلیط هواپیما ارزان را با موتور جستجوی سفر مارکت بخرید

کدخبر: ۳۱۶۶۰۰
بلیط هواپیما ارزان و خرید آن این روزها و با توجه به افزایش قیمت سوخت و نوسانات قیمت دلار، کار دشواری شده است. زیرا بلیط هواپیما از یک طرف تحت تاثیر قیمت سوخت است و از سوی دیگر از نوسانات قیمت ارز، تاثیر می‌پذیرد.
بلیط هواپیما ارزان را با موتور جستجوی سفر مارکت بخرید

در کنار این، پیدا کردن و خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب و مقرون به صرفه سختی‌های دیگری نیز دارد. اما این دشواری‌ها چیست و سفر مارکت چگونه می‌تواند این مشکل را برطرف کند؟

دشواری های خرید بلیط هواپیما

وقتی شما بخواهید یک بلیط هواپیما مشهد یا استانبول و یا هر مقصد دیگری را بخرید، احتمالا آن را در گوگل جستجو می‌کنید و با ده‌ها و گاه صدها سایت مختلف فروش بلیط هواپیما رو به رو می‌شوید. هر کدام از این سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی، در ساعت‌های مختلف روز مورد نظر شما برای سفر، از خطوط هواپیمایی مختلف، قیمت‌های گوناگونی ارائه می‌کنند.

وقتی همه این اطلاعات را بخواهید کنار هم بگذارید تا بهترین گزینه را از نظر زمان پرواز، کیفیت شرکت هواپیمایی و قیمت پیدا کنید، کار سخت و پیچیده‌ای در پیش خواهید داشت. بیشتر افراد هم در نهایت به سبب خسته‌کنندگی و پیچیده بودن این فرایند، بلیط هواپیما ارزان و مورد نظرشان را پیدا نمی‌کنند. اما راه حل سفرمارکت چیست؟

2safarmarket

سفر مارکت و خرید بلیط هواپیما ارزان

سفر مارکت به عنوان موتور جستجو بلیط هواپیما و تور این ادعا را دارد که توانسته به عنوان یک ابزار دانش بنیان و نوین، مشکل پیدا کردن بهترین بلیط هواپیما را برای مسافران و گردشگران برطرف کند. سفر مارکت یک موتور جستجو (Search Engine) تخصصی بلیط هواپیما و تور است و عملکرد آن به این صورت است که در میان سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما و تور جستجو کرده و بلیط هواپیما عرضه شده توسط عرضه‌کنندگان مختلف را به صورت مقایسه‌ای و یکجا برای شما به نمایش می‌گذارد. در نتیجه شما به جای آنکه مجبور باشید در بین ده ها یا صدها سایت مختلف بگردید و مجبور به صرف ساعت‌ها وقت باشید، به راحتی و تنها در یک سایت می‌توانید بلیط هواپیما ارزان مورد نظرتان را با مقایسه قیمت‌های مختلف پیدا کنید.

تجربه دلپذیر خرید بلیط هواپیما با سفر مارکت

برای جستجو، پیدا کردن و خرید بلیط هواپیما ارزان و مناسب، به راحتی می‌توانید از موتور جستجوی سفر مارکت استفاده کنید. تنها کافی است وارد سایت www.safarmarket.com شوید و مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. سفر مارکت با جستجو در میان آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیط هواپیما، همه بلیط های هواپیما در تاریخ مورد نظر شما از میان عرضه کننده‌های مختلف را به صورت مقایسه‌ای و یکجا به شما نمایش می‌دهد.

سفر مارکت بلیط هواپیما را ارزان می‌کند!

سفر مارکت به صورت یک بازار مجازی (marketplace) عمل می‌کند. یعنی یک فضای رقابتی سالم و پویا ایجاد می‌کند که آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیط هواپیما، در یک پلتفرم، تور و بلیط هواپیما را عرضه کرده و برای جلب بیشتر مشتریان، می‌کوشند قیمت‌های کمتر و بهینه‌تری را عرضه کنند. در اثر این رقابت سالم، مشتریان و خریداران بلیط هواپیما هستند که سود می‌کنند و در نهایت این صنعت گردشگری کشور است که با سفرهای بیشتر، رونق می‌گیرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید