چه افرادی کاندیدای مناسب تزریق ژل به لب هستند؟

کدخبر: ۳۱۶۶۰۳
هر بار که سعی می‌کنید با چهره‌ای بی حالت در آینه به صورتتان زل بزنید، احساس می‌کنید که لب‌هایتان بسیار کوچک و محو شده‌اند. به دیگران نگاه می‌کنید و دلتان می‌خواهد مثل آن‌ها لب‌هایی برجسته و جذاب داشته باشید. با آرایش کردن قرار نیست چیزی را که در صورتتان ندارید، به دست بیاورید. فقط آرزو می‌کنید که کاش چیزی وجود داشت که میتوانستید این قسمت از صورتتان را بزرگ‌تر کنید.
چه افرادی کاندیدای مناسب تزریق ژل به لب هستند؟

مجبور نیستید که همه‌چیز را همان‌طور که هستند قبول کنید. با کمی تلاش و انجام اقداماتی، می‌توانید لب‌هایی برجسته‌تر و قلوه‌ای‌تر داشته باشید و همان حجمی را داشته باشند که به‌طور طبیعی از آن برخوردار نبوده‌اید. اگر می‌خواهید لب‌هایتان ظاهری دلپذیر و جذاب داشته باشند، تزریق ژل به لب می‌تواند به شما کمک کند تا نتایجی را که می‌خواهید به دست آورید.

آیا تزریق ژل به لب برای شما مناسب است؟

به گفته دکتر جمیلی متخصص پوست و زیبایی به عنوان بخشی از روند پیری، فرایند کلاژن سازی در پوست شما شروع به کاهش می‌کند. نتیجه نهایی این است که پوست شما شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می‌کند. هم چنین کاهش حجم نیز امری شایع است که یا به صورت تورفتگی‌هایی در صورتتان بروز می‌کند یا با کم شدن حجم و مقدار برجستگی که لب هایتان داشته است. اگر به مرور زمان شاهد این تغییرات را در لب‌هایتان شده‌اید، تزریق ژل به لب می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد.

اگر تا به حال لب‌هایی حجیم و قلوه‌ای نداشته‌اید و می‌خواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید به سراغ تزریق ژل لب را بروید. تزریقات ژل به لب معمولاً دائمی نیستند و باید در فواصل زمانی بخصوصی تکرار شوند. می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید این کار موقتی باشد تا بفهمید که آیا از نتیجه کار راضی خواهید بود یا نه یا می‌توانید نوعی تزریق را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

آیا تزریق ژل لب می‌تواند به من کمک کند؟

بزرگ و حجیم کردن لب‌ها قطعاً ظاهر شما را تغییر خواهد داد. با اینکه لب‌ها تنها ناحیه تحت درمان هستند، اما با انجام این کار، ویژگی‌های دیگر چهره شما تغییر خواهند کرد؛ بنابراین لازم است که از خود بپرسید آیا برای افزایش حجم لب‌های خود آمادگی دارید یا خیر. اگرچه این روش خطری ندارد و ریسک کمی برای آن وجود دارد، قبل از تصمیم‌گیری برای انجام تزریق ژل لب، اطلاعاتی وجود دارد که باید بدانید.

وقتی به فکر تزریق ژل لب می‌افتید، گزینه‌هایی پیش رو خواهید داشت

اگر به فکر انجام تزریق لب هستید، باید انواع مختلف آن را بشناسید. می‌توانید حجیم دلخواهی را که برای لب‌هایتان می‌خواهید بگویید و اینکه می‌خواهید چه مقدار ژل به لب‌هایتان تزریق شود. در نهایت، لب‌هایتان احساسی طبیعی خواهند داشت و نتایج تزریق تا مدتی ماندگار خواهد بود.

مسائلی که بر موفقیت روش تزریق ژل به لب تأثیرگذار هستند

به نقل از متخصصین کلینیک زیبایی جمیل طب ابتلا به برخی بیماری‌ها و مشکلاتی در سلامتی ممکن است شما را از بهترین کاندیدا بودن برای عمل بزرگ کردن لب باز دارد. به طور مثال، بیماری دیابت می‌تواند بر توانایی بدن شما برای التیام و بهبودی تأثیر منفی بگذارد. اگر دیابت تان به سختی کنترل می‌شود، پزشک ممکن است به علت افزایش خطر خونریزی یا نتایج ضعیف، عمل حجیم و برجسته کردن لب‌ها را به شما توصیه نکند. اختلالات بافت پیوندی، اختلالات انعقاد خون و لخته شدن خون مانند کم‌خونی داسی شکل نیز ممکن است بر توانایی‌های التیام بدن شما تأثیر بگذارد.

تب‌خال دهانی یا ویروس هرپس ساده نوع ۱ -  که عموماً به عنوان آفت‌های دهانی مزمن شناخته می‌شوند - ممکن است بر نتایج عمل حجیم کردن لب نیز تأثیر بگذارد. درباره دفعات ابتلایتان به این تب‌خال‌ها و زخم‌ها و هر داروی ضدویروسی که شاید برای کاهش احتمال ابتلا به این آفت‌ها مصرف می‌کنید با پزشک خود صحبت کنید.

برخی از فیلرها و ژل‌های تزریقی برای حجیم‌تر کردن لب، از منابع غیرانسانی گرفته می‌شوند. به طور مثال، کلاژن گاوی جزئی از فیلر نوع Artefill است که یک پلاستیک مصنوعی ریزدانه است که نتایج طولانی‌تر و ماندگارتری از کلاژن به تنهایی را ارائه می‌دهد. البته وجود مقداری کلاژن گاوی می‌تواند خطر بروز اثرات مضر را برایتان افزایش دهد. اگر قبلاً واکنشی آلرژیک نسبت به مواد حجیم سازی لب داشته‌اید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. فیلرها و ژل‌های بسیاری وجود دارند، از جمله آن‌هایی که از بدن خود بیمار برداشت می‌شوند (تزریق چربی) که قطعاً منجر به بروز واکنش آلرژیک نخواهد شد.

مزایای تزریق ژل لب

از آنجا که مقدار حجیم سازی لب به مقدار اسید یا چربی بدن مورد استفاده در تزریق بستگی دارد، پزشک شما بر روی نتیجه کار کنترل خواهد داشت. به همین دلیل است که تزریق لب اغلب محبوب‌تر از عمل جراحی برای بزرگ کردن و برجسته سازی لب‌ها می‌باشد. چند جلسه را می‌توان در فواصل چند هفته‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مشتری بتواند بهبود تدریجی را در ظاهر خود مشاهده کند و تا هنگامی که ظاهر مطلوب حاصل می‌شود، درمان را متوقف کند. (برگرفته از سایت رازی کلینیک)

هم چنین اسید هیالورونیک و چربی، مواد طبیعی هستند که همیشه در مقادیر کمی در بدن انسان وجود دارند، بنابراین در صورت استفاده از این مواد، خطر کمی برای بروز واکنش آلرژیک وجود خواهد داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید