تشریح جزئیات قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری

کدخبر: ۳۱۶۹۸۲
مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ ضمن تشریح جزئیات بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری از پوشش بیمه تکمیلی راننده، همسر و دو فرزند آنها خبر داد.
تشریح جزئیات قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری

مهدی ریاحی‌فر، در نشست خبری مشترک با کانونهای انجمن‌های صنفی شرکتها و رانندگان و سازمان راهداری کل کشور که به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار شد، با بیان اینکه  این قرارداد میان شرکتهای حمل و نقل و کارگزاری تخصصی بیمه سلامت منعقد شده گفت: تعهدات در بخش بستری عمومی ۷ میلیون و بستری تخصصی ۱۴ میلیون تومان ، پاراکلینیک اول ۵۰۰ هزار تومان و پاراکلینیک دوم ۴۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: در این قرارداد ، علاوه بر راننده و همسر، دو فرزند آنها نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند که البته در صورت داشتن فرزند بیمار صعب‌العلاج، محدودیتی برای تحت پوشش قرار گرفتن وجود ندارد.

ریاحی فر با بیان اینکه رقم حق بیمه بر اساس بارنامه است گفت: سرانه درمان هر نفر ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و همچنین ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان نیزدر بخش تعهدات بیمه عمر و حادثه است. تا ۱۵ دی ماه زمان برای افزوده شدن فرزندان و افراد جدید به لیست قرارداد باز است.

ریاحی‌فر ادامه داد: در جراحی‌های سرپایی که بیمار نیاز به بستری ندارد، سقف تعهدات ۳۰۰ هزار تومان و در زایمان نیز ۳ میلیون تومان نسبت به سال قبل اضافه شده است. همچنین سقف تعهد آمبولانس شهری ۱۰۰هزار تومان و خارج شهری ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده است. در خصوص بیمه عمر نیز ۱۰ میلیون تومان فوت به هر علت و فوت به دلیل حادثه نیز ۵ میلیون تومان تعیین شده که در مجموع برای فوت بر اثر حادثه ۱۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

ریاحی‌فر در مورد صدور بیمه نامه گفت: برای استفاده از مراکز طرف قرارداد، معرفی‌نامه به صورت الکترونیک و با ارائه کد ملی صادر می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸هزار و ۲۹۱ راننده به جز فرزندانشان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند و افراد جدیدالورود نیز با هماهنگی بیمه‌گذار پذیرش می‌شوند و رانندگانی که می‌خواهند فرزند خود را تحت پوشش این بیمه تکمیلی قرار دهند، تا ۱۵ دی ماه زمان دارند.

در ادامه این نشست، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری کشور با اشاره به اینکه ۹۰درصد بار کشور از طریق جاده‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: یکی از بخش‌هایی که مورد تحریم قرار گرفت، بخش حمل و نقل جاده‌ای است که در بحث لاستیک،  لوازم یدکی و... رخ داد و طی دو سال گذشته دچار تنگنا و فشار شد که البته با تلاش توانستیم از آن عبور کنیم.

وی افزود: طی ۸ ماهه اول امسال ۱۳ میلیون تن کالای اساسی از بنادر حمل کرده ایم که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری کشور در مورد بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری مؤسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی گفت: سال گذشته به منظور افزایش رفاه رانندگان وسایل باری، بیمه تکمیلی این افراد به همراه همسرانشان ایجاد شد که امسال در قرارداد جدید، دو فرزند آنها نیز به بیمه اضافه شده‌اند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید