مدیرعامل چوب خزر کاسپین، با اشاره به تحقق شعار سال رونق تولید در شستا؛

رکورد تولید و فروش را شکستیم

کدخبر: ۳۱۷۸۳۱
گروه بنگاه ها- مدیرعامل چوب خزر کاسپین با بیان اینکه با تأمین به موقع مواد اولیه با کیفیت و استفاده از ظرفیت‌های تولید گفت: این شرکت ضمن تحقق رونق تولید و فروش در آذر ماه سال جاری از رکورد سال‌های پیشین عبور و این رکورد ۳۳ درصد بیشتر از میزان بودجه پیش‌بینی شده بوده است.
رکورد تولید و فروش را شکستیم

به گزارش شستارسانه به نقل از روابط‌عمومی شرکت چوب خزر کاسپین، سیدعلی فتاحی درادامه افزود: با اشاره به اینکه به منظور توسعه صادرات، اقداماتی در خصوص کانال‌های توزیع و بازارهای هدف در کشورهای همسایه در دستور کار این شرکت قرار دارد. همچنین این مجموعه با شرکت فیبر بابلسر در جهت هم‌افزایی ادغام شده و سهام آن در آینده نزدیک در بورس عرضه خواهد شد.

 فتاحی بالاترین میزان فروش ماهانه از بدو تأسیس شرکت تاکنون را مربوط به دی‌ماه سال 1395 دانست و افزود: در آن بازه زمانی فروش ماهانه شرکت چوب خزر کاسپین ۶۶۴۶ متر مکعب بوده که در آذرماه ۱۳۹۸ رکورد فروش شکسته شد و به میزان ۶۶۸۳۲ مترمکعب رسید.

 وی با بیان اینکه میزان سود 8 ماهه در سال 1397 به میزان ۸.۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: میزان سود در ۸ ماهه سال ۱۳۹۸ به مقدار ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافت، ضمن آنکه تولید 9 ماهه امسال به میزان 44 هزار و 587 مترمکعب بوده که نسبت به بودجه مصوب 12 درصد افزایش و نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت چوب خزر کاسپین با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: با استفاده از توان فنی شرکت‌های داخلی قطعات تحریمی بومی‌سازی شده و با کیفیت مطلوب در خط تولید نصب شدند که در راستای تعامل با مؤسسات و دانشگاه‌های معتبر بسیاری از قطعات الکترونیکی غیرقابل تعمیر و گران قیمت با استفاده از توان تیم فنی دانشگاه شریف با کمترین هزینه بازسازی و تعمیر شدند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید