آغاز عملیات اجرایی توسعه و نوسازی باند جنوبی فرودگاه کیش

کدخبر: ۳۱۸۸۴۰
گروه بنگاه ها- نوسازی باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش با هدف فرود هواپیماهای پهن پیکر آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی توسعه و نوسازی باند جنوبی فرودگاه کیش

صبح امروز عملیات اجرایی توسعه ونوسازی باند جنوبی فرودگاه کیش باحضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونینش آغاز شد. علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش با بیان اینکه پس از عملیات اجرایی، طول این باند به 4 هزار و 400 متر و عرض آن به 75 متر می رسد،گفت: افزایش توان پروازی و میزبانی از بزرگترین هواپیماهای جهان همچون ایرباس380 از مزایای تکمیل این باند پروازی است.

همچنین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این مراسم با اعلام اینکه این طرح 11 سال پیش باید تکمیل می شد، گفت: طبق تفاهم با پیمانکار این طرح یک ساله تمام می شود و تمام منابع مالی مورد نیاز تامین شده و مشکل کمبود منابع نداریم .

 مظفری افزود: برای تکمیل همه جانبه فرودگاه کیش، ایستگاه سوخت رسانی در حال تکمیل است و ترمینال جدید فرودگاه کیش هم که عملیات اجرایی آن سه سال متوقف بود، تا پایان سال آینده(سال 99) به بهره برداری می رسد.

مظفری در خصوص توسعه ناوگان هواپیمایی کیش با بیان اینکه آخرین مذاکرات برای خرید سه هواپیما در حال نهایی شدن است گفت: تا کنون دو هواپیمای زمین گیر شده پس از اُورهال به ناوگان اضافه شده و دو هواپیمای دیگر هم پس از خرید موتور هواپیما، تا یک ماه آینده به خطوط پروازی کیش ایر اضافه می شوند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید