تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پی شهادت سردار سلیمانی

کدخبر: ۳۱۹۲۷۹
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پی شهادت سردار سلیمانی

 

به گزارش اقتصادنیوز، غلامحسین مظفری، شهادت دلیرانه و افتخارآفرین سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی و یاران همراهش را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله) ، ملت غیور ایران ، خانواده معزز آن شهیدان والا مقام و ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تسلیت گفت.

مظفری در این باره گفت: حادثه تکان دهنده شهادت اسطوره مقاومت و  پایداری، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همراش به دست ایادی استکبار جهانی که گواه اضطراب عمیق و واهمه دشمنان از دلیری و شهامت سرداران رشید نظام اسلامی است اگرچه قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرده ، اما زیباترین جلوه فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری در برابر چشم جهانیان به تصویر کشید. 

مظفری او را شاگرد راستین مکتب حسینی نامید و یادآورشد:  او با رشادت بی نظیر و شهادت غیورانه اش اثبات کرد که مصاف امروز مسلمانان جهان  با استکبار و مزدورانش بار دیگر مصاف حسینیان و یزدیان است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بدون شک مجاهدان اسلام و سربازان مقاومت  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عالیقدرو سربازان غیور ولایی ، جنایات استکبار و منادیان ظلم و جور در کشورهای مسلمان را محکوم کرده و برای برقراری صلح و آرامش در جهان و سرافرازی مسلمانان،  راه شهیدان اسلام و انقلاب  را ادامه خواهند داد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید