مسافرتی ارزان برای عید نوروز 99 که تاکنون نرفته‌اید!

کدخبر: ۳۲۲۱۵۷
اگر کم‌کم در حال برنامه‌ریزی برای مسافرت عید نوروز 99 هستید و تصمیم نگرفته‌اید که به کجا می توانید با این افزایش قیمت ها سفر کنید، پیشنهادات جالبی برای مسافرت در نوروز 99 برای شما داریم؛ که شاید تا مدت‌ها خاطره این سفر از ذهن‌تان پاک نشود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مقاصدی آشنا کنیم که در کنار زیبایی وصف نشدنی، خلوت و آرام هستند.
مسافرتی ارزان برای عید نوروز 99 که تاکنون نرفته‌اید!

عموم سفرهای داخلی و خارجی ایرانیان، معمولا به چند مقصد گردشگری شناخته شده خلاصه شده است. با اینکه این شهرها چه در ایران و چه درخارج از کشور باشند، همچنان جذابیت دارند و از سفر به آنجا پشیمان نمی‌شوید؛ اما بیاید در نوروز 99، تجربه‌ای متفاوت را برای خودتان رقم بزنید.

نه‌تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا، شهرها و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند، تجربه‌ای لذت‌بخش از یک سفر دوست داشتنی را برای شما رقم بزند.

اما اگر به دنبال یک مسافرت متفاوت هستید که خاطره آن هیچ‌گاه از ذهن‌تان پاک نشود، می‌خواهیم مکان‌های تفریحی را به شما معرفی کنیم که فقط به اندازه چند کلیک با آنها فاصله دارید!

احتمالا یکی از دغدغه‌ها شما برای مسافرت، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است. اما تریپ کار شما را آسان کرده است. شما میتوانید به سادگی جزئیات سفر خودتان را مشخص کرده و رزرو هتل خارجی (https://www.trip.ir/hotel) را نهایی کنید. اما سوال اینجاست که کدام کشور خارجی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. در ادامه به چند مقصد گردشگری و تفریحی می‌پردازیم که شما می‌توانید نوروز امسال خود را در آنجا بگذرانید.

بالی؛ جزیره‌ای زیبا در اقیانوس آرام

بالی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی آسیا است که تاکنون هیچ مسافری از سفر به آنجا پشیمان نشده است. اگر دنبال آرامشی هستید که وصف‌نشدنی باشد و میزبانی می‌خواهید که بهترین پذیرایی را برای شما انجام دهد، سفر رویایی به بالی را از دست ندهید. بالی جزیره‌ای شگفت‌انگیز در اندونزی است که بهترین هتل جهان یعنی "Four Season Resort" نیز در آنجا قرار دارد.

اطلاعات پروازی مربوط به قیمت بلیط هواپیماهای بالی را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

https://www.trip.ir/flight/bali

گوا؛ ایالتی در غرب هندوستان

گوا جزیره‌ای خیره‌کننده در غرب هند است که 350 سال تحت سلطه پرتغالی‌ها بوده که در جای جای آن می‌توان رنگ و بویی از این قضیه را مشاهده کرد. اما اگر به دنبال سفری رویایی در منطقه‌ای خوش آب و هوا، چشم‌نواز، با انواع ساحل شنی، تفریحات آبی، هتل‌های زیبا، مراکز تجاری و ... هستید، گوا یک مقصد عالی به شماست.

اطلاعات پروازی مربوط به هواپیماهای گوآ را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

https://www.trip.ir/flight/goa

باکو؛ لذت بردن از دریای خزر در آذربایجان

کمی از جنوب شرق آسیا فاصله می‌گیریم و به شمال غرب ایران می‌رویم، جایی که کشور زیبای آذربایجان و پایتخت آن یعنی باکو قرار دارد. باکو نزدیک ایران است و به سادگی می‌توانید به آنجا سفر کنید. این شهر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیار بکری دارد که می‌تواند هر بیننده‌ای را به خود خیره کند. فصل بهار بهترین زمان برای سفر به باکو است و حتما در برنامه خودتان بازدید از برج خیمه و پارکو گوبوستان را قرار دهید.

اطلاعات پروازی مربوط به قیمت بلیط هواپیماهای باکو را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

https://www.trip.ir/flight/baku

مسقط؛ شاید بهتر از سفر به دبی!

شاید باور نکنید، ولی پایتخت عمان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های مقاصد گردشگری شما در نوروز 99 باشد. این کشور با ایران روابط خوبی دارد و جاذبه‌های آن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. برای سفر خود در مسقط و شهرهای اطراف می‌توانید جزیره زیبای ماسیره، شهر بیابانی بهلا، شهر صالالاه (محل زندگی سلطان قابوس پادشاه عمان) با طبیعت زیبا و فراموش‌نشدنی، جبل اخدار، کویرنوردی بر روی ماسه‌های واحیبا، قلعه نیزوا و را در برنامه خود داشته باشید.

اطلاعات پروازی مربوط به قیمت بلیط هواپیماهای مسقط را می‌توانید در آدرس زیر بیابید:

https://www.trip.ir/flight/muscat

باتومی؛ مروارید دریای سیاه!

شاید خیلی‌ها بعد از استانبول و دبی سراغ تفلیس، پایتخت گرجستان بروند. اما افراد کمی هستند که می‌دانند باتومی، دومین شهر بزرگ و زیباترین شهر این کشور است که می‌توانید سفری لذت‌بخش را در آن تجربه کنید. این شهر ساحلی، منظره‌ای بسیار زیبا و فراموش‌نشدنی به دریای سیاه دارد و می‌توانید از تفریحات آبی، ساحلی، طبیعت‌گردی، فرهنگی و تاریخی و حتی مذهبی در این شهر لذت ببرید.

اطلاعات پروازی مربوط به قیمت بلیط هواپیماهای باتومی را می توانید در آدرس زیر بیابید:

https://www.trip.ir/flight/batumi

از کدام وبسایت آژانس گردشگری، خدمات خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را دریافت کنیم؟

تمامی مقاصدی که بالاتر از آن‌ها یاد شد، گزینه‌های عالی‌ای برای مسافرت در نوروز 99 هستند. اما نکته مهمی که در سفر عید نوروز 99 اهمیت زیادی دارد، خرید بلیط هواپیما و چارتری ارزان (trip.ir) زودهنگام است. به این دلیل که بلیط هواپیمای بازه زمانی عید نوروز، به سرعت به فروش میرسد.

همچنین، بعضی بلیط های استردادی وجود دارند که قیمت  آنها در عید نوروز، بسیار گران است. البته نباید بلیط های لحظه آخری و چارتر را فراموش کرد. اما یک عیب بزرگی که بلیط های چارتری دارند، به هم ریختگی برنامه ریزی سفر است. اما قیمت بلیط هواپیما چارتر، معمولا ارزان تر از بلیط هواپیما سیستمی است. پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما چارتری دارید، باید همیشه آماده سفر باشید. چون امکان دارد از لحظه خرید بلیط چارتری شما، تا ساعت پرواز، فقط چند ساعت باقیمانده باشد.

پس شما میتوانید جهت خرید بلیط و پرواز خود، از طریق وبسایت Trip.ir که سامانه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی است؛ اقدامات لازم را جهت عملیات رزرواسیون انجام دهید.

Trip، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خیال شما را از مقدمات یک سفر خاطره‌انگیز راحت کند. حتی شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتری از وب‌سایت تریپ، هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. برای رزرو هتل از سایت تریپ، نه‌تنها نیازی نیست نگران قیمت‌ها باشید، بلکه تجربه‌ای لذت‌بخش را برای‌تان رقم خواهد خورد تا شیرینی سفر در عید نوروز 99، همراه شما بماند.

منبع: banki.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید