تورهای لوکس جنوب شرق آسیا در نوروز 99

کدخبر: ۳۲۵۰۲۱
برای انتخاب تور نوروزی شاید پارامترهای مختلفی وجود داشته باشد که یکی از آن‌ها آب و هوا خواهد بود. از آن‌جا که منطقه‌ی ما هنوز ابتدای فصل بهار را تجربه می‌کند پس هنوز سرمای هوا به طور کامل رخت برنبسته است و برخی ترجیح دهند به مقصدی گرم‌تر سفر کنند. در کنار این، تعطیلات طولانی نوروز کمک می‌کند تا خانواده‌ها امکان برنامه‌ریزی برای سفرهای بلندمدت را داشته باشند. جنوب شرق آسیا از این جهت بهترین انتخاب برای مسافران است و آژانس آویسا به عنوان برگزارکننده‌ی تورهای جنوب شرق آسیا شما را با دو مسیر ساحلی استثنایی این منطقه آشنا خواهد کرد.
تورهای لوکس جنوب شرق آسیا در نوروز 99

تور تایلند نوروز 99؛ سواحل رویایی

تور تایلند نوروز 99 از بهترین انتخاب‌ها برای مسافران خواهد بود. آب و هوای آن در بهترین حالت ممکن قرار دارد و فقط چند هفته تا جشن آب که آغاز فصل گرمای آن است فاصله دارد. فاصله‌ و مدت زمان اقامت در آن هم که حداقل یک هفته را در بر می‌گیرد، به گونه‌ای نیست که برای هر مسافری در طول سال، شرکت در آن امکان‌پذیر باشد، پس نوروز فرصتی مغتنم برای چنین افرادی خواهد بود تا با تور نوروزی تایلند همراه شوند.

تورهای نوروز تایلند با پروازهای ماهان به مقصد بانکوک و در این فصل پوکت برگزار می‌شود. این یک فرصت استثنایی خواهد بود تا مسافران تورهایی که شهر پوکت را در خود قرار داده‌اند، با آرامش و راحتی به کشور خود برگردند و از دردسر انتقال به شهری دیگر و انتظار در ترمینال‌های فرودگاه را نداشته باشند.

در کنار این ایرلاین خوش‌نام ایرانی، سلام ایر که ایرلاینی عمانی‌ست و چند ماهی‌ست در ایران فعالیت پررنگ‌تری دارد، پروازی به شهر پوکت دارد که مسافران پوکت می‌توانند سفر مناسب و راحتی به این جزیره‌ی بهشت‌گونه داشته باشند. پس حواس‌تان باشد اگر به پوکت سفر می‌کنید، از این امکان بهره ببرید هر چند که ممکن است کمی قیمت آن بالاتر باشد اما این قیمت بالاتر، ارزش‌ش را خواهد داشت.

آویستا

تور تایلند به مقاصد زیر برگزار خواهد شد:

  • تور بانکوک

  • تور پوکت

  • تور پاتایا

  • تور بانکوک، پاتایا

  • تور بانکوک، پوکت

  • تور بانکوک، پاتایا و پوکت

  • تور بانکوک، ساموئی

همان‌طور که می‌بینید مقاصد بسیار متنوع هستند و هر کدام به کار بخشی از مسافران خواهد آمد. اگر اهل خرید هستید و این بخشی از برنامه‌ی سفر شماست، حتماً بانکوک در لیست شهرهای شما باشد. اگر به دنبال سواحل شلوغ و تفریحات فراوان هستید، پاتایا مناسب است اما اگر به دنبال مکانی خلوت‌تر و خانوادگی‌تر هستید، پوکت را در برنامه بگنجانید و نهایتاً اگر به دنبال سفری لاکچری هستید، ساموئی را فراموش نکنید.

آژانس آویسا تمرکز ویژه‌ای بر برگزاری تورهای جنوب شرق آسیا دارد و تلاش می‌کند تا علاوه بر تنوع و کیفیت مناسب، بهترین قیمت‌ها را در این مسیر به مسافران خود عرضه کند پس حتماً به سایت ما سری بزنید و قیمت‌ها را مقایسه‌ای دقیق کنید.

تور بالی نوروز 99؛ طبیعت چشم‌نواز

اما شاید در میان مناطق جنوب شرق آسیا، هیچ مقصدی مانند بالی رویایی و خاص‌پسند نباشد. چشم‌اندازهای بی‌نظیر این جزیره، در تمامی مناطق جنگلی و ساحلی خود سبب شده تا همگان برای سفر به این مقصد بی‌نظیر لحظه‌شماری کنند و آرزوی سفر به آن را داشته باشند. نوروز ۹۹ هم می‌تواند یک زمان استثنایی برای ایرانیان جهت سفر به این جزیره باشد، چرا که امکان برنامه‌ریزی بلندمدت‌تر و دیدن نقاط مختلف جزیره و همچنین اقامت در مناطق مختلف آن را تجربه کنند.

تور بالی با پرواز ماهان برنامه‌ریزی شده است، اما این پروازها مستقیم نیستند و مسافران در قدم اول به شهر کوالالامپور منتقل شده و پس از توقفی چند ساعته، به سمت بالی پرواز می‌کنند و در یکی از مناطق این جزیره‌ی استثنایی اقامت خواهند داشت. امکان برنامه‌ریزی با ایرلاین قطر نیز فراهم است که توقفی کوتاه در شهر دوحه را خواهد داشت اما قیمت آن تقریباً ۵۰٪ بیشتر از تور با ایرلاین ماهان خواهد بود و همین سبب شده تا آژانس آویسا برنامه‌ریزی اصلی را با ایرلاین ماهان انجام دهد.

آویستا1

در بالی مناطق مختلفی جهت اقامت مسافران وجود دارد که بسیار متفاوت و متنوع و جذابند. مناطق ساحلی آن به طور کلی به دو نوع شلوغ و پر جنب و جوش و طبیعتاً پر امکانات با تنوع قیمتی مختلف و همچنین سواحل دنج و آرام و پیرو آن منحصر به امکانات لاکچری هستند. برای دسته‌ی اول این سواحل می‌توان مناطق کوتا، سیمینیاک و چانگو را نام برد و برای دسته‌ی دوم هم مناطق نوسا دوآ، جیمباران و اولواتو را اسم آورد. اما برای تور نوروزی بالی توصیه ما آن است که صرفاً در سواحل نمانید و از زمان خود ۲ یا ۳ شب را به اقامت در جنگل‌های رویاگونه‌ی ابود اختصاص دهید. در یکی از هتل‌های لاکچری این منطقه اقامت کنید و لذت بیدار شدن با چشم‌اندازی غیرقابل تکرار را تجربه کنید.

اگر برای نوروز ۹۹ می‌خواهید سفری متفاوت از دیگر سال‌ها داشته باشید، توصیه ما سفر به بالی‌ست اما انتخاب درست منطقه و برنامه‌ریزی برای آن می‌تواند بسیار در کیفیت سفر شما مؤثر باشد، پس با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و خواسته‌ها، بودجه و توقعات خود را مطرح کنید و مشورت لازم از ایشان را برای تور بالی نوروز 99 دریافت کرده و رزرو خود را نهایی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید