آموزش سانترال پاناسونیک برای افراد مبتدی و حرفه ای

کدخبر: ۳۲۹۳۵۵
ویدیو های آموزشی رایگان، پکیج های آموزش سانترال جامع و مقدماتی، مقالات آموزشی و پشتیبانی آنلاین بخش کوچکی از مهم ترین خدمات پی بی ایکس شاپ برای آموزش نصب و راه اندازی دستگاه های سانترال در محیط های مختلف می باشد.

در میان برند های مختلف شاید بتواند گفت پاناسونیک به دلیل پایداری و کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت بیشتری به خصوص در میان شرکت ها و کسب و کار های کشورمان برخوردار است و همین موضوع باعث شده است تا تیم فنی ما تمام تمرکز خود را برای آموزش این دستگاه ها و حل مشکلات کاربران در هنگام اجرای پروژه های مختلف به کار بگیرد.

پکیج مقدماتی و جامع آموزش سانترال 824

آموزش سانترال

آموزش سانترال پاناسونیک

علاوه بر ویدیو های آموزشی رایگانی که بر روی سایت قرار گرفته است، تیم فنی و تخصصی مرکز با همکاری تیم مشاوره ای تصمیم به تهیه یک پکیج جامع و کامل در مورد راه اندازی و برنامه ریزی سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک یعنی TEM/TES 824 گرفته است.

در این پکیج آموزشی که برای افراد حرفه ای و مبتدی تهیه شده است، از اساتید متخصص در این حوزه که تجربه سال ها کار عملی و فنی را دارند استفاده شده است.

مهم ترین ویژگی پکیج جامع آموزش سانترال 824 را می توان عملی بودن تمامی قسمت های آن دانست.

در این ویدیو های آموزشی سعی شده است به طور کاملاٌ کاربردی به همه قسمت های مختلف نرم افزار برنامه ریزی این دستگاه و همچنین کد های برنامه ریزی آن از طریق تلفن پرداخته شود.

قیمت پایین این پکیج آموزش سانترال در کنار ویدیو های آموزشی رایگان فراوانی که بر روی سایت قرار گرفته است باعث می شود تا کاربران با صرف کمترین هزینه بتوانند از یک فرد مبتدی به فردی حرفه ای در این زمینه تبدیل شده و وارد پروژه های بزرگ شوند.

مهم ترین ویژگی تمامی پکیج های آموزشی که در مورد این پکیج نیز به خوبی انجام می شود، پشتیبانی رایگان و کاملاً آنلاین توسط تیم فنی و مشاوره ای مرکز در حین اجرای پروژه ها می باشد.

در کنار این پکیج جامع که به طور کامل به بررسی این دستگاه پرداخته است، یک پکیج مقدماتی نیز برای این دستگاه تهیه شده است که به طور عملی به صورت سناریو های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

پکیج جامع آموزش سانترال TDA

آموزش سانترال1

آموزش سانترال پاناسونیک

با توجه به محبوبیتی که دستگاه های سانترال مدل TDA و TDE دارند، یک پکیج آموزش سانترال TDA و TDE به صورت جامع و مقدماتی تهیه شده است که نمونه آن را نمی توان در هیچ سایت و یا مرکز آموزشی پیدا کنید.

مهم ترین ویژگی و مزیت استفاده از این پکیج آموزشی را می توان ویدیویی بودن آن دانست که می تواند در هر زمان در دسترس کاربران قرار داشته باشند.

در کلاس های آموزشی مطالب بیشتر فرار بوده و کاربران برای استفاده از آن ها حتما باید مطالب را یادداشت نمایند در حالی که با خرید این پکیج های آموزشی می توانند در هر لحظه و حتی در هنگام اجرای پروژه ها نیز از آن استفاده نمایند.

کسب و کار هایی که به دنبال کاهش هزینه های خود برای استفاده از تیم های تخصصی در نصب و راه اندازی دستگاه های سانترال مدل TDA و TDE هستند می توانند از این پکیج آموزشی استفاده نمایند که حتی افرادی که هیچ شناختی از دستگاه های سانترال ندارند نیز می توانند به راحتی با این آموزش ها، مدل های مختلف این سری را نصب و راه اندازی نمایند.

پکیج آموزش سانترال TDA و TDE علاوه بر پشتیبانی کاملاً رایگان و آنلاین، شامل آپدیت های رایگان برای خریداران نیز می باشد.

در این ویدیو ها نیز به صورت کاملاً عملی به بخش های مختلف دستگاه پرداخته شده است و آموزش ها به گونه ای می باشد تا هیچ کاربری در هنگام اجرای پروژه به مشکل برخورد نکند.

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک

آموزش سانترال2

آموزش سانترال

امروزه مخابرات به دنبال پیشرفت تکنولوژی، خطوط شهری را از شکل خطوط آنالوگ به خطوط سیپ تغییر داده است و آن ها را از طریق روش های مختلف در اختیار افراد و شرکت ها قرار می دهد.

راه اندازی سیپ ترانک ها با توجه به سیستم ها و سخت افزاری که نیاز دارد باید توسط افراد متخصص انجام شود و کانفیگ های مختلف آن باید توسط این افراد بر روی دستگاه اجرا شده تا بتوان از آن ها در محیط استفاده نمود.

تیم فنی و تخصصی پی بی ایکس شاپ با تهیه ویدیو آموزشی کامل در این زمینه به کسب و کار ها اجازه داده است تا با دانش و شناخت اولیه کم نسبت به دستگاه های سانترال و خطوط مخابراتی، این خطوط را روی دستگاه خود راه اندازی نموده و از آن ها در جهت برقراری ارتباط بهتر استفاده نمایند.

پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک بر روی سانترال پاناسونیک نیز مانند دیگر پکیج های ارائه شده در زمینه آموزش سانترال توسط تیم پی بی ایکس شاپ شامل پشتیبانی رایگان و آنلاین بوده تا کاربران در هنگام اجرای پروژه بتوانند مشکلات خود را با تیم فنی مرکز در میان بگذارند.

از دیگر پکیج های کاربردی که توسط این مرکز با کمترین قیمت و البته به صورت آموزش های کاملاً عملی تهیه شده است می توان به پکیج آموزش سانترال NS500 به صورت مقدماتی که شامل سناریو های مختلف برای راه اندازی این دستگاه می باشد و همچنین پکیج آموزش یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال های پاناسونیک اشاره نمود.

با خرید این پکیج های آموزشی قطعا در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و این موضوع می تواند بهترین راه حل برای رونق کسب و کار شما باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید