کاهش هزینه ی نگهداری سرویس های ماینینگ در همیار ماینر

کدخبر: ۳۲۹۷۰۸
همیار ماینر تنها شرکت قانونی و رسمی فعال در حوزه ی استخراج و ماینینگ ابری بیت کوین در ایران می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فارغ از صرف وقت و همچنین هزینه های اضافی و دردسرهای بسیار مانند فراهم آوری مکان مناسب برای ماینینگ، دریافت برق صنعتی و راه اندازی فارم ماینینگ، به ماینینگ بیت کوین بپردازید.
کاهش هزینه ی نگهداری سرویس های ماینینگ در همیار ماینر

به کسب درآمد ارزی برسید و از سود آن بهره مند شوید. به این روش استخراج ابری بیت کوین می گویند و به این معنی است که شما با اجاره ی قسمتی از یک مزرعه ی استخراج بیت کوین  می توانید به ماینینگ بیت کوین می پردازید و این موضوع، یعنی اجاره ی ماینر یا کلود ماینینگ، ماینینگ بیت کوین را برای شما بسیار سودآورتر می کند و مزیت های بسیاری نسبت به تاسیس فارم ماینینگ توسط خود شخص دارد.

شرکت همیار ماینر همه ی بیت کوین استخراج شده توسط دستگاه های اجاره شده را مستقیما به حساب شما واریز می کند و هیچ گونه کارمزدی از آن برداشت نمی کند. تنها هزینه ای که از شما دریافت می شود هزینه ی سرمایه گذاری اولیه و مقدار بسیار ناچیزی به عنوان هزینه ی نگهداری دستگاه ها و تعمیرات آنها است.

اکنون اما همیار ماینر با کاری بسیار ارزشمند همان هزینه ی ناچیز را هم بسیار کاهش داده است تا ماینرها بتوانند از سود بیشتری برخوردار شوند. با توجه به مشکلات عدیده ای که اخیرا بوجود آمدند، همیار ماینر تصمیم گرفته است که جهت رفاه حال مشتریان گرامی، هزینه ی نگهداری دستگاه های ماینینگ خود را کاهش دهد. در چند هفته ی اخیر با اتفاقات مختلفی رو به رو شدیم که تاثیر زیادی بر روند زندگی مردم داشته است و درآمد آنها را بسیار کاهش داده است.

یکی از این عوامل شیوع ویروس کرونا در کشور بود که متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان را مبتلا کرد و باعث مرگ عده ای از آنها شد. در پی این اتفاق و با توجه به سرعت بیمار کردن این ویروس، بسیاری از افراد مجبورشدند تا به جهت در امان ماندن جان خود و بستگانشان خود را در خانه قرنطینه کنند، دانشگاه ها ومدارس تعطیل شدند و این تعطیلی ها مشکلات زیادی را نیز در کسب و کارها به وجود آورد و خیلی از آن ها را تا مرز ورشکستگی پیش برد و درآمد کارمندان آنها را قطع یا بسیار کم کرد و مردم بسیاری را  لحاظ مالی در تنگنا قرار داد. مشتریان همیار ماینر هم از این قاعده مستثنی نبوده و در این مدت بیشتر از هروقت دیگری نیاز به امنیت مالی دارند.

همیار ماینر1

 از طرفی دیگر کاهش بسیار شدید و بی سابقه ی بیت کوین هم در پی این حوادث باعث شد تا درآمد ماینرها و مشتریان کم شود و این اتفاق فشار وارده بر آنها را دوچندان کرد. سقوط قیمتی که ارزش بیت کوین را تا 3,700 دلار کاهش داد و افرادی که بر روی این رمزارز سرمایه گذاری کرده بودند را حیرت زده کرد. در این شرایط درآمد ماینرها نیز به شدت افت کرد و باعث شد که آنها نیز از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرند. تمام این مصاعب شرایط را برای افراد حاضر در بازار بیت کوین بسیار وخیم کرده و باعث شد آنها درگیر بحران های کنونی شوند.

با همه ی این سختی ها همیار ماینر، بهترین شرکت استخراج ابری بیت کوین، که خود نیز از این اتفاقات متضرر شده است تصمیم گرفت تا با اتخاذ چاره ای یک راه برای کاهش فشار مالی بر مشتریان خود پیدا کند. در نهایت این شرکت اعلام کرد که هزینه های نگهداری و تعمیرات دستگاه های ماینر خود را به میزان ۰.۰۴ دلار در روز به ازای هر یک تراهش قدرت ماینینگ کاهش می دهد و از این به بعد نیز این هزینه را به صورت شناور تعیین می کند تا کمترین فشار به مشتریانش وارد شود. این تصمیم همیار ماینر باعث شد تا مشتریان بتوانند احساس رضایت بیشتری از استخراج ابری بیت کوین کنند.

در انتها توصیه می کنیم اگر از تریدینگ بیت کوین خسته شده اید و به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن می گردید، به سایت www.HamyarMiner.com سر بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک