طراحی اپلیکیشن موبایل با رویکرد هوشمندسازی؛ فرشته نجات رسید!

کدخبر: ۳۳۰۷۰۵
تا چند سال پیش زمانی که یک کسب‌وکار فیزیکی/سنتی برای پیشبرد اهداف خودش اقدام به طراحی سایت یا در بهترین حالت طراحی اپلیکیشن موبایل می‌کرد، همه به آن به چشم یک مزیت رقابتی بزرگ نگاه می‌کردند. اما امروز شرایط متفاوت است! زمانی که کسب‌وکارهای کوچکی مثل قصابی و نانوایی‌ها هم برای ارائه محصول و خدمات اقدام به ساخت اپلیکیشن می‌کنند، دیگر این الگو یک مزیت رقابتی نیست.
طراحی اپلیکیشن موبایل با رویکرد هوشمندسازی؛ فرشته نجات رسید!

در همین شرایط فرشته نجات جدیدی به بازار کسب‌وکارهای آنلاین ورود کرده؛ هوشمندسازی! این مبحثی است که می‌تواند حتی یک کسب‌وکار را از خطر ورشکستگی نجات داده و سود آنها را چندین برابر افزایش دهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این مفهوم آشنا شویم:

هوشمندسازی در پلتفرم کسب و کار

هوشمندسازی (1)

بهتر است به جای ارائه یک سری تعاریف خشک و آکادمیک، برای تعریف مبحث هوشمندسازی با یک مثال پیش برویم. در ادامه مثالی مربوط به طراحی اپلیکیشن و پیاده سازی یک بخش کوچک از هوشمندسازی روی آن را برای شما عنوان می‌کنیم:

تصور کنید که شما به عنوان یک فروشگاه‌دار لوازم دیجیتال اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی کرده‌اید. در حالت عادی مشتری شما بعد از ورود به اپلیکیشن با یک سری محصول معمولی روبرو شده، یک یا چندتای آنها را خریده و سپس برای خروج اقدام می‌کند.

اما اگر ساخت اپلیکیشن موبایل خودتان را به یک مجموعه معتبر سپرده و از آنها درخواست هوشمندسازی داشته باشید، شرایط به این صورت است:

مشتری شما برای خرید یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ اقدام می‌کند. بعد از خرید و زمانی که قصد خروج دارد، اپلیکیشن با توجه به شناخت خود از این مخاطب، علایق او و... که طی زمان به دست آمده، پیشنهاد خرید یک محافظ صفحه نمایش را به او می‌دهد. در ادامه این پیشنهادها می‌توانند موارد مشابهی مثل گارد گوشی، هدفون موبایل و... هم باشند. چنین استفاده‌ای از هوش مصنوعی را در بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا، یعنی AMAZON هم مشاهده می‌کنیم. این روش که در بازاریابی به آن UP-SELLING می‌گویند، صرفا یکی از مزیت‌های هوشمندسازی پلتفرم کسب و کار است.

هوشمندسازی پیش بینی می‌کند!

اپلیکیشن هوشمند شما، توانایی پیش بینی دارد. این برنامه با کمک گرفتن از هوش به کار رفته در ساختار خود، می‌تواند پیش بینی کند که کاربر شما چه رفتاری قرار است از خود نشان بدهد؟! به عنوان مثال ممکن است در حالت معمول شما زمان ورود به برنامه، در صفحه اصلی با یک سری محصولات عادی روبرو شوید که طبق زمان انتشارشان در اپلیکیشن چیده شده‌اند.

اما در همین حین یک اپلیکیشن هوشمند، زمان ورود کاربر به جای محصولات عادی، محصولاتی را به او نمایش می‌دهد که طبق بررسی‌های قبلی، احتمال خرید آنها از طرف او بالاتر است. مثلا تلفن همراهی را نمایش می‌دهد که بارها در سایت یا اپلیکیشن مشخصات آن را بررسی کرده یا دسته‌ای از محصولات که علاقه بیشتری به آنها دارد.

باز هم گستره خدمات هوشمندسازی به همین یکی دو مورد ختم نمی‌شود اما بهتر است به جای طولانی کردن مقاله با اطلاعات مربوط به این مبحث، شما را به منبع اطلاعات متصل کنیم!

نوژن، بهترین انتخاب برای هوشمندسازی پلتفرم کسب و کار، سایت و اپلیکیشن

هوشمندسازی (3)

شرکت نرم افزاری نوژن، یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه ارائه خدمات نرم افزاری همچون طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل وتوسعه و پیاده سازی پلتفرم کسب و کار است. این تیم که بیش از 10 نفر نیروی متخصص را در قلب خود دارد، توانسته با اجرای هوشمندسازی در طراحی پلتفرم کسب و کار، یک انقلاب جدید در زمینه کسب‌و‌کارهای آنلاین به وجود بیاورد.

با کمک خدماتی که از نوژن می‌گیرید، می‌توانید به راحتی و بدون تلاش اضافی جایگاهی عالی میان رقبای آنلاین و غیر آنلاین خودتان به دست آورده و مطمئن شوید که کسی توانایی رقابت با شما را ندارد.

در فرآیند همکاری با این شرکت، شما در ابتدا بعد از ارائه لیست نیازمندی های خود، تعرفه خدمات نرم افزاری مد نظر را از کارشناسان نوژن دریافت می‌کنید و سپس برای دریافت جزئیات دیگر و همچنین دریافت دیدگاه های تیم فنی و تیم فروش شرکت نوژن در ارتباط با دورنمای پروژه نرم افزاری وارد جلساتی با این شرکت نرم افزاری می‌شود. سپس این تیم یک پروپوزال کامل را در دو فاز استاندارد و پریمیوم که شامل روند اجرای پروژه نرم افزاری می‌شود را در اختیار شما قرار داده و آن را طی زمانبندی دقیقی که به شما اعلام می‌شود، آغاز می‌کند.

هوشمندسازی (2)

نکته جالب توجه اینجاست که تیم نوژن در تمامی مراحل راه اندازی و رشد کسب‌وکار همراه شما بوده و دائما برای ارائه مشاوره‌های تخصصی با شما ارتباط می‌گیرند. احتمالا مشابه این فعالیت را به ندرت در یک شرکت‌ نرم افزاری دیگر مشاهده کنید. البته این تنها مزیت این نوژن نیست. این یعنی همراهی شما از ایده تا اجرا و پس از آن...

در ادامه و پس از آغاز پروژه، تیم نوژان دائما و طبق برنامه ریزی‌ها، برای استخراج داده‌های مورد نیاز از پروژه شما اقدام کرده تحلیل آنها را در اختیارتان قرار می‌دهد. به این صورت و با کمک تحلیل‌های ارائه شده از رفتار مشتریان، رفتار بازار و... می‌توانید همه چیز را برای افزایش نرخ تبدیل مخاطب به خریدار و در ادامه مشتری فراهم کنید.

نوژن و پلتفرم هوشمند آنها به شما کمک می‌کند با تحلیل رفتار مشتری، بهترین انتخاب‌ها را طی زمان داشته و از آن برای رسیدن به سود حداکثری استفاده کنید.

کلام آخر؛ سرمایه گذاری هوشمند

در نهایت و به عنوان کلام آخر: همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، در گذشته پرداخت هزینه برای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن یک سرمایه گذاری به حساب می‌آمد. اما امروز این رفتار صرفا یک الزام برای باقی ماندن در بازار است. در ادامه می‌توان گفت که در وضعیت فعلی صرفِ هزینه برای هوشمندسازی پلتفرم کسب و کار، نه یک سرمایه گذاری عادی، بلکه یک "سرمایه گذاری هوشمند" است.

این فعالیت می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری کسب و کار شما، کاهش انرژی، زمان مصرفی و در نهایت افزایش چشمگیر سود شود. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند را دارید، شرکت نرم افزاری نوژن بهترین انتخابی است که در مقابل شما قرار گرفته.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید