افزایش صادرات محصولات مس باهنر

کدخبر: ۳۳۰۸۱۰
گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل شرکت مس باهنر از افزایش ۱۳ درصدی صادرات پس از هفت سال صادرات نزولی خبر داد. این افزایش در حالی اتفاق افتاد که در٦ ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به ٦ ماهه نخست سال ۹۷ معادل ۵۰ درصد کاهش صادرات وجود داشت.
افزایش صادرات محصولات مس باهنر

به گزارش اقتصادنیوز؛ مجید ضیایی با اشاره به رشد فروش  ۱۳.۵ درصدی نسبت به سال قبل در فروش داخلی خاطر نشان کرد: این شرکت در عملکرد خود افزایش ۹.۶ درصدی تولید نسبت به سال گذشته را ثبت کرد.

وی از رشد ۱۵۵ درصدی سود عملیاتی و ۲۸۱ درصدی سود خالص و ۲۰۵ درصدی ارزش روز شرکت در بازار سرمایه خبرداد و گفت: سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های تصویب شده در سال ۹۸، رفع ممنوعیت صادرات اسلب و بیلت مسی پس از بیست ماه ممنوعیت این محصولات و صادرات به هفت کشور ترکیه، عمان، تایوان، عراق، سوریه، ویتنام و ارمنستان که صادرات به کشورهای عراق، عمان و ارمنستان برای اولین بار  از دیگر دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی از دیگر اقدامات انجام شده را فروش باسبار عریض برای اولین بار در ایران دانست از حذف واردات آن به کشور خبر داد و یادآور شد: سال جدید را با  ۴۰۰۰ تن سفارش آماده تولید  همراه با ذخایر قابل توجه مواد اولیه و موجودی أنبار آغاز کردیم.

وی افزود :در سال جدید در راستای حمایت از ساخت داخل،ادامه روند بومی سازی قطعات مورد نیاز با استفاده از توانمندی داخلی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود داریم.

ضیایی در پایان گفت: در سال آینده از شرکت مس باهنر در زمینه‌های متنوعی از جمله گسترش بازار، گسترش محصولات جدید و افزایش قابل توجه تولید خبر های زیادی خواهید شنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید