هوآوی صدرنشین تعداد ثبت اختراع در اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی

کدخبر: ۳۳۰۸۱۱
هوآوی در زمینه تعداد ثبت اختراعات در قاره اروپا، در صدر برندهای جهان و بالاتر از رقبای خود قرار گرفته است.
هوآوی صدرنشین تعداد ثبت اختراع در اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی

دفتر ثبت اختراع اروپا (EPO) آمار و ارقام مربوط به ثبت اختراع (پتنت‌ها) را در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرده است. بر اساس آمار منتشر شده، در سال گذشته میلادی در مجموع ۱۸۱ هزار درخواست برای ثبت اختراع توسط این سازمان دریافت شده است. این آمار افزایش ۴ درصدی را در مقایسه با سال ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد. در این بین تعداد درخواست شرکت‌های چینی برای ثبت اختراع با افزایش ۲۹.۲ درصدی در مقایسه با سال گذشته میلادی به ۱۲۲۴۷ مورد رسیده است.

در این رده‌بندی، ایالات متحده آمریکا، آلمان، ژاپن و چین به ترتیب جایگاه‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

در صورتی که تعداد ثبت اختراع توسط برندهای مختلف را بررسی کنیم، هوآوی با درخواست ۳۵۲۴ مورد ثبت اختراع در جایگاه نخست قرار دارد. سامسونگ و ال‌جی نیز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. آمار ثبت اختراع برای این دو شرکت به ترتیب ۲۸۵۸ و ۲۸۱۷ مورد بوده است.

در ماه ژانویه سال جاری میلادی دفتر ایالتی مالکیت معنوی (State Intellectual Property Office) اعلام کرد تعداد درخواست‌ چینی‌ها برای ثبت نوآوری در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۴.۰۱ میلیون مورد بوده است. از این تعداد پرشمار، تنها ۴۵۳ هزار مورد تایید شده است. بر اساس این داده‌ها تعداد پتنت‌های مرتبط با نوآوری در چین در سال ۲۰۱۹ میلادی رشد ۴.۸ درصدی را در مقایسه سالانه نشان می‌دهد. تعداد ثبت تجاری برندها هم در مقایسه سال به سال ۲۷.۹ درصد افزایش داشته. در سال ۲۰۱۹ میلادی در زمینه تعداد پتنت‌های تایید شده نیز هوآوی با ۴۵۱۰ مورد در صدر برندهای چینی قرار گرفته است.

هوواوی1

اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی هوآوی در رده‌بندی مرتبط با تعداد ثبت اختراعات را می‌توان سرمایه‌گذاری ویژه این شرکت در بخش تحقیق و توسعه دانست. بر اساس گزارش‌های منتشر شده هوآوی در سال ۲۰۱۸ میلادی رقم بی‌سابقه ۱۵.۳ میلیارد دلار را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید