سامانه مدیریت سفر به کیش رونمایی شد

کدخبر: ۳۳۰۸۸۹
گروه بنگاه‌ها- کیشوندان طبق برنامه‌ریزی دقیق به جزیره باز می‌گردند.
سامانه مدیریت سفر به کیش رونمایی شد

به گزارش اقتصادنیوز؛ سامانه شورای سلامت با عنوان اپلیکشن اپراتور تلفن همراه تله کیش به منظور مدیریت دقیق بر بازگشت کیشوندان به این جزیره و آموزش آنلاین امروز دوشنبه رونمایی و فعالیت خود آغاز کرد.

مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جریان رونمایی از این سامانه گفت: کیشوندانی که خارج از کیش هستند، می توانند با ارسال پیامک و نصب اپلیکشن مربوطه در گوشی همراه، نسبت به تکمیل فرم ورود و بازگشت به کیش اقدام کنند. 

مظفری تاکید کرد: افرادی که قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند باید تست کرونا را انجام دهند و در صورت مثبت بودن تست آنان، این افراد نمی‌توانند به جزیره کیش وارد شوند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و تلاشهای انجام شده برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش و حفظ ثبات نسبی تصریح کرد: بازگشت کیشوندان از ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد و  طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، ورود کیشوندان به جزیره کیش به‌صورت تدریجی انجام خواهد شد تا بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

وی افزود: کیشوندانی که  از جزیره کیش خارج شده‌اند و به‌دلیل شغلی و تحصیلی فرزندان خود قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند نگران نباشند و سفر خود را با تاخیر انجام دهند، زیرا  با راه‌اندازی آموزش آنلاین ویژه دانش‌آموزان از طریق شبکه صدا و سیمای کیش کلاس‌های درس از این طریق ادامه دارد و مدارس تا پایان فروردین تعطیل خواهند بود، همچنین برای حفظ ثبات نسبی با تعریف شیفت کاری، و دورکاری؛ حضور کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش به حداقل رسیده است.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری آموزش‌های آنلاین را یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر شمرد و افزود:  تا پایان فروردین، شبکه آموزش آنلاین به فعالیت خود ادامه خواهد داد و دانش‌آموزانی که خارج از جزیره کیش هستند و به این شبکه دسترسی ندارند می‌توانند با مراجعه به اپلیکشن تله کیش از بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

طبق آخرین آمار اعلام شده، ۳۷ بیمار مبتلایان به ویروس کرونا در جزیره کیش شناساسایی شده است ، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی،  ۸۰ بیمار مشکوک به کووید - ۱۹ که در بیمارستان کیش بستری بوده اند و در حال حاضر ۷ بیمار در بیمارستان کیش بستری هستند که دو مورد از آنها مثبت و ۵ مورد نیز مشکوک به بیماری می باشند که نمونه آنها برای آزمایشگاه ارسال شده است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید