بهترین هواپیماهای مسافربری در جهان برای خرید بلیط هواپیما

کدخبر: ۳۳۱۰۰۰
امروزه هواپیماها به یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار در جهان تبدیل شده‎اند و تعداد بیشماری از این نوع وسیله نقلیه در جهان وجود دارد. همه ساله افراد زیادی با استفاده از این وسایل نقلیه و با خرید بلیط هواپیما به سفرهای هوایی خواهند پرداخت و به مقاصد مورد نظرشان سفر می‎کنند.
بهترین هواپیماهای مسافربری در جهان برای خرید بلیط هواپیما

 در بین این هواپیماها مدل‎هایی وجود دارند که در یک بازه زمانی به عنوان بهترین هواپیما به جهانیان معرفی شده‎اند و افراد زیادی برای انجام پرواز خارجی در سفرهای خارجی و یا باستفاده از این هواپیما در سفرهای داخلی به پرواز داخلی پرداخته‎اند. 

شما نیز میتوانید بصورت انلاین تا 8% تخفیف با خرید بلیط هواپیما از آژنس هواپیمایی سام سیر استفاده نمایید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در این زمینه هواپیماهای مدرن و  پیشرفته‎ای در جهان طراحی و ساخته شده‎اند و در واقع با پیشرفت در این زمینه عصری جدید در تولید و استفاده از این وسیله نقلیه در جهان آغاز شده است.

در جهان شرکتهای هواپیمایی بسیاری وجود دارد که در حال ساخت هواپیماهای مسافربری و هواپیماهای نظامی می‎باشند و همیشه و در همه حال برای تولید محصولی باکیفیت‎تر و بهتر در رقابت با یکدیگر به سر خواهند برد.

در ادامه به معرفی بهترین هواپیماهای مسافربری خواهیم پرداخت که توسط آنها سالانه میلیون‎ها نفر با خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به مقاصد مورد نظرشان در اقسی نقاط جهان دست خواهند یافت.

ممکن است برای بسیاری از افرادی که با خرید بلیط خارجی ارزان به انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی می‎پردازند این سوال پیش آمده باشد که آیا این هواپیمایی که در حال استفاده از آن می‎باشد بهترین است یا خیر؟ اگر شما جزو افرادی هستید که این سوال برایتان پیش آمده است در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هواپیماهای مسافربری در جهان آشنا شوید.

ایرباس A380

این هواپیما گزینه‎ای بسیار مناسب برای کسب عنوان بهترین هواپیمای مسافربری جهان می‎باشد. این هواپیما که در طراحی آن از بدنه‎ و جثه‎ای غول پیکر استفاده شده است به عنوان عظیم‎الجثه‎ترین هواپیمای مسافربری در جهان نیز شناخته می‎شود و همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط خارجی ارزان در انجام پرواز خارجی و پرواز داخلی از این هواپیما استفاده خواهند کرد. این هواپیما از سال 1996 در خط تولید قرار گرفت این درحالی است که اولین پرواز خود را در سال 2005 انجام داد و پس از گذشت 2 سال و در سال 2007 اولین پرواز رسمی خود را انجام داد.

این پرواز در سال 2007 در کشور سنگاپور صورت پذیرفت. این هواپیما دارای ظرفیت بالایی در جابجایی مسافران دارد و می‎تواند در هر نوبت پرواز 525 مسافر را جایجا کند و به مقاصد مورد نظرشان برساند. در این هواپیماها 3 کلاس پروازی وجود دارد که مسافران می‎توانند از آنها بهره‎مند شوند.

 این هواپیما به شکلی طراحی شده است که قابلیت افزایش مسافر تا 853 نفر را نیز دارا می‎باشد. مسافتی که این هواپیما می‎تواند طی کند 8 هزار مایل دریایی می‎باشد از این هواپیما بیشتر برای سفرهای بین‎المللی استفاده خواهد شد.

با توجه از اطلاعاتی که در مورد فرودگاه‎های مختلف در جهان منتشر شده است تنها 20 فرودگاه در تمامی جهان وجود دارد که امکانات مورد نیاز برای پذیرش این حجم از مسافران را دارا می‎باشند و پهنای باند مناسبی را برای فرود بی‎خطر این نوع هواپیما را دارا هستند.

 از نکات جالب توجه در مورد این هواپیما این است که این هواپیما بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان می‎باشد که در نوع خود بهترین نیز است و تنها هواپیما آنتونوف An22 از این هواپیما بزرگتر است که برای حمل و نقل بار از آن استفاده می‎شود.

این هواپیما توسط هواپیمایی‎های مختلفی دستخوش تغییراتی شده است و امکانات متنوع و گوناگونی به آن افزوده شده است. به عنوان مثال می‎توان به هواپیمایی امارات اشاره کرد که در این هواپیما حمام‎هایی مجهز و پیشرفته تعبیه کرده است و همین موضوع باعث خاص و منحصربفرد شدن پرواز با این هواپیما شده است.

سام سیر1

 علاوه‎بر این این شرکت هواپیمایی در این هواپیمایی غذاخوری لوکس و مجللی را برای کلاس پروازی فرست کلاس در نظر گرفته است. شاید جالب است بدانید که هزینه ساخت هریک از این هواپیماها نیاز به پولی حدود 200 میلیون پوند دارد.

هواپیمای بوئینگ 787

این هواپیما که یکی از سریع‎الفروش‎ترین هواپیماهای جهان می‎باشد یکی دیگر از هواپیماهایی است که در صف انتخاب بهترین هواپیمای جهان قرار گرفته است و همه ساله هزاران مسافر را با انجام پروازهایی امن به مقاصد مورد نظرشان خواهد رساند.

این هواپیما که توانایی حداقل 210 مسافر و حداکثر 330 مسافر در هر نوبت پروازی را دارا می‎باشد از سال 2011 به تولید انبوه رسید و مورد توجه بسیاری از شرکت‎های هواپیمایی نیز قرار گرفته است. از ویژگی‎های منحصر بفرد این هواپیما آن است که توسط تیم مسئول ارتقا همواره دچار تغییرات اساسی و تکاملی خواهد شد و در انجام همین تغییرات در زمانی نه چندان دور تصمیم گرفته شد تا مدل باری این هواپیمای مسافربری نیز ساخته شود و به بازار جهانی عرضه شود.

 این هواپیما بیشترین بازخورد مثبت را از ایرلاین‎های آسیایی و شرکت‎های هواپیمایی ژاپنی را داشته است و بیشترین فروش این هواپیما نیز مربوط به همین مناطق بوده است.

از این نسل از بوئینگ 9 سری ساخته و روانه بازار جهانی شده است که برای انواع سفرها از آنها استفاده می‎شود و مسافران می‎توانند با خرید بلیط خارجی از این نوع هواپیما استفاده کنند و به پرواز خارجی و یا پرواز داخلی با این هواپیما بپردازند و به مقاصد مورد نظرشان برسند.

در طراحی و ساخت این هواپیما برای بخش بدنه از کامپوزیت استفاده شده است که در سری از آن مشکلات موجود در این هواپیما برطرف شده است و هر سری از این هواپیما نسبت به سری قبلی خود ارتقای محسوسی را تجربه کرده است.

با توجه به اخبار منتشر شده از این شرکت سازنده هواپیما سری 10 از این نوع هواپیما نیز به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. به دلیل خصوصیات منحصربفردی که در این نوع هواپیما وجود دارد این هواپیما به سریع‎الفروش‎ترین هواپیما در جهان تبدیل شده است و در بسیاری از ایرلاین‎ها می‎توان این هواپیما را مشاهده کرد.

 شرکت بوئینگ با توجه به برآوردهای انجام شده سفارش ساخت 800 فروند از این نوع هواپیما را دریافت کرده است. شرکت هواپیمایی نیپون ایرلاینز که شرکتی ژاپنی می‎باشد 55 هواپیما از این نوع را سفارش داده است تا از آنها برای جابجایی افرادیکه با خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی دارند را به مقاصد خود برسانند و از این حیث رکورددار می‎باشد.

سام سیر2

هواپیمای کریستال اسکای

این هواپیما که عنوان لوکس‎ترین هواپیما جهان را به خود اختصاص داده است مانند دو هواپیمای بالا در زمره کاندیدای بهترین هواپیمای جهان قرار گرفته است. همه ساله افراد زیادی که با خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی به انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی می‎پردازند از این نوع هواپیما استفاده خواهند کرد.

 این هواپیما که طراحی آن با توجه به بوئینگ 777 صورت گرفته است در هر نوبت پروازی می‎تواند 80 مسافر را جابجا کند و مقاصد مورد نظرشان برساند.

در طراحی و ساخت این هواپیما از صندلی‎های مخصوص و بسیار راحتی استفاده شده است تا مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند با احساس آرامش و راحتی بیشتری به مقصدشان برسند.

علاوه ‎بر این برای رفاه حال مسافران در این هواپیما سالن ناهار خوری مجزا قرار گرفته است که در طول سفر مسافران می‎توانند از آن بهره‎مند شوند. داشتن خصوصیات منحصر بفرد و راحتی بسیاری که در این هواپیما در اختیار مسافران قرار داده می‎شود این هواپیما را به یک هتل 5 ستاره لوکس تبدیل کرده است.

در رستوران این هواپیما از آشپزی ماهر و حرفه استفاده شده است که برای مسافران غذاهای خوشمزه و به شکلی حرفه طبخ می‎کند. در صورتیکه بخواهید با این هواپیما سفر کنید باید چیزی حدود 18 هزار دلار پرداخت نمائید که مبلغ قابل توجهی می‎باشد.

در صورت استفاده از این هواپیما در زمان ورود به این وسیله نقلیه لوکس مبلمان‎های راحت و مجللی را خواهید دید. این هواپیما لوکس‎ترین هواپیمای موجود در کره زمین تا به امروز می‎باشد که می‎تواند یک سفر آرام و لذت‎بخشرا به شما هدیه کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید