تجهیز استان خوزستان به خودروی مدیریت بحران

کدخبر: ۲۱۴۰۲۰
گروه بنگاه ها- مدیرعامل شرکت ارتباطات کوه نور از امضای تفاهم نامه همکاری این شرکت با اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان در خصوص تهیه و تجهیز یک دستگاه خودروی مدیریت بحران خبر داد.
تجهیز استان خوزستان به خودروی مدیریت بحران

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، در روز پایانی نمایشگاه الکامپ خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران این استان از غرفه شرکت ارتباطات کوه نور بازدید کردند.

در جریان این این بازدید تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات کوه نور و اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان برای تهیه و تجهیز یک دستگاه خودروی مدیریت بحران به صورت پایلوت جهت  ارتباط رسانی در مواقع بروز بحران در استان منعقد شد.

محمدرضا قوی مدیرعامل شرکت ارتباطات کوه نور در خصوص ویژگی‌های این خودرو گفت: این خودرو پس از وقوع بحران در زمانی که تمامی بسترهای مخابراتی موجود قطع شده و دیگر هیچ ارتباطی وجود نداشته باشد به سرعت به محل اعزام شده و در اسرع وقت ارتباط منطقه برقرار خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از قابلیت های اصلی این خودرو ،عدم نیاز آن به شبکه سراسری برق در مواقع بحران و قطعی برق می‌باشد که می‌تواند در چنین شرایطی نقش تعیین کننده و حیاتی داشته باشد.

مجری پروژه uso کشور (دستورالعمل پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات) با اشاره به دیگر دستاوردهای حضور در نمایشگاه الکامپ خوزستان گفت: در این نمایشگاه متخصصان این شرکت توانستند خدماتی مانند تلفن، فکس و اینترنت را با استفاده از ماهواره باند ka ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: در ماهواره باند ka به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید و عرض باند بیشتر نسبت به تکنولوژی های قبلی، این توانایی وجود دارد که با هزینه پایین تر بتوان سرویس هایی که نیاز به پهنای باند بالا دارند را با قیمت پایین ارائه کرد.

مجری پروژه تلفن ثابت روستایی کشور با بر شمردن ویژگی های مثبت این تکنولوژی در ارائه خدمات ارتباطی به نقاط محروم کشور افزود: با استفاده از این فناوری علاوه بر خدمات تلفن ، فکس و اینترنت می توان خدماتی مانند آموزش از راه دور، سلامت الکترونیک، کشاورزی الکترونیک، خدمات بانکی، راهکارهای مدیریت بحران و ... را در این مناطق کشور ارائه نمود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید