«فایننشال‌تایمز» منتشر کرد:

4 بازی‌ساز اصلی بازارها در این هفته

کدخبر: ۲۱۴۹۳۲
اقتصاد نیوز: روزنامه مشهور فایننشال‌تایمز، 4 رویداد مهم که بر روند اقتصاد بین‌الملل و بازارهای جهانی در هفته آینده تاثیر زیادی خواهند گذاشت را منتشر کرده است. انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، از سرگیری مذاکرات «برگزیت»، انتشار نتایج نشست پیشین فدرال رزرو و گزارش درآمدزایی آمریکا بازیگردانان هفته آتی هستند.
4 بازی‌ساز اصلی بازارها در این هفته

رویدادهای مهم اقتصادی

به گزارش اقتصاد نیوز، روزنامه مشهور فایننشالتایمز، 4 رویداد مهم که بر روند اقتصاد بین‌الملل و بازارهای جهانی در هفته آینده تاثیر زیادی خواهند گذاشت را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، از سرگیری مذاکرات «برگزیت» (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا)، انتشار نتایج نشست پیشین فدرال رزرو و گزارش درآمدزایی در آمریکا، اثرگذارترین رویدادهای بنیادین در روزهای آینده بازارهای جهانی هستند.

  1. انتخابات ونزوئلا در شرایطی برگزار خواهد شد که منتقدان «نیکولاس مادورو»، رئیس جمهوری این کشور، کارزار سیاسی را تحریم کرده‌اند و آمریکا نیز فشار تحریم‌های اقتصادی بر کاراکاس را افزایش داده است. آینده سیاسی ونزوئلا، از آنجا که این کشور بزرگترین ذخایر نفتی دنیا را در اختیار دارد، برای بازار جهانی نفت حایز اهمیت زیادی است.
  2. ادامه مذاکرات در خصوص خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به روند آتی تجارت این قاره و یورو جهت خواهد داد.
  3. نتایج نشست ماه مارس فدرال رزرو آمریکا، با اینکه تغییری در نرخ بهره ثبت نکرده؛ اما دیدگاه نهاد پولی در رابطه با رویکرد تورمی را به بازارها مخابره خواهد کرد.
  4. آخرین رویداد مهم هفته نیز به گزارش وزارت کار ایالات متحده از وضعیت درآمد حاصل از خرده‌فروشی در این کشور اختصاص دارد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید