قیمت ارزهای دیجیتالی نوسانی شد + نمودار

کدخبر: ۲۱۵۴۹۹
اقتصاد نیوز: افت قیمت کریپتوها، تلاش گسترده آمریکا و کانادا برای مقابله با فعالیت‌های مجرمانه در فضای بازار ارزهای دیجیتال، توقف اخذ مالیات بر کریپتوها در لهستان و در خواست دولت فیلیپین برای مشارکت فعالان بازار ارزهای دیجیتال در تدوین قوانین این حوزه از عناوین مهم خبری امروز به حساب می‌آیند.
قیمت ارزهای دیجیتالی نوسانی شد + نمودار

به گزارش اقتصاد نیوز، به نقل از دنیای بورس؛ افت قیمت کریپتوها، تلاش گسترده آمریکا و کانادا برای مقابله با فعالیت‌های مجرمانه در فضای بازار ارزهای دیجیتال، توقف اخذ مالیات بر کریپتوها در لهستان و در خواست دولت فیلیپین برای مشارکت فعالان بازار ارزهای دیجیتال در تدوین قوانین این حوزه از عناوین مهم خبری امروز به حساب می‌آیند.

قیمت ارز دیجیتال

قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در روز جاری به محدوده منفی خزیده و در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار، تنها ترون در برهه کنونی با رشد قیمت مواجه است.

 

انجمن مدیران بازارهای اوراق بهادار آمریکای شمالی اعلام کرد که بیش از 40 تیم تحقیقاتی در سطح ملی و استانی در آمریکا و کانادا فعالیت خود را در زمینه شناسایی اقدامات غیر قانونی در عرضه اولیه ارزهای دیجیتال و دیگر الگوهای تامین مالی در این حوزه آغاز کرده اند.

 

وزارت اقتصاد لهستان اعلام کرد که اخد مالیات از معاملات ارزهای دیجیتال به صورت موقت در این کشور متوقف می شود تا پس از بررسی دقیق، سیاستگذاری جدید در زمینه قوانین اخذ مالیات در این حوزه تعیین شود. 

جزئیات اطلاعات، قیمت‌ها وتحلیل‌های روزانه بازار ارزهای دیجیتالی را در دنیای بورس دنیال کنید. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید