عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

همتی عصای موسی ندارد/ شرایط به تدریج بهبود می یابد

کدخبر: ۲۲۸۳۱۸
اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تغییر رئیس کل بانک مرکزی به موقع بود، گفت: نباید فکر کنیم که رئیس کل جدید عصای حضرت موسی را داشته و به زودی همه شرایط را به سمت بهبود هدایت می کند.

معصومه آقاپور علیشاهی در گفتگو با ایبِنا با اشاره به تغییر رئیس کل بانک مرکزی، اظهار داشت: بهبود وضعیت اقتصادی با تغییرات صورت نمی گیرد بلکه باید ترمیم اقتصادی رخ دهد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید به دلیل برخی شرایط روانی پیش آمده در جامعه و بازخوردهایی که در خصوص رئیس سابق بانک مرکزی وجود داشته تغییراتی لازم بود، تصریح کرد:ما قدردان زحمات سیف هستیم زیرا در زمان مدیریت وی ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز کلید خورد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه توهین های بسیاری به آقای سیف صورت می گرفت، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که ارزش و شخصیت مسئولان نظام حفظ شود از این رو این تغییر به موقع بود.

این نماینده مردم  در مجلس دهم، با بیان اینکه رئیس کل جدید بانک مرکزی فردی لایق است، گفت: وی در مدتی که در بخش بانکی، پولی و بیمه ای کشور فعالیت می کرد، عملکرد مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم داده و بهبود شرایط اقتصادی کشور را تسهیل کنیم زیرا با یک تغییر صرف اتفاقی رخ نخواهد داد.

آقاپور علیشاهی با بیان اینکه آقای همتی عصای حضرت موسی نداشته و نمی تواند یک به یک همه مشکلات اقتصادی را مرتفع کند، افزود: همه باید با تعامل و وحدت رویه پیگیر بهبود شرایط اقتصادی کشور باشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید ضمن پرهیز از تصمیمات یک شبه اقتصاد کشور را در سایه تعاملات به سر منزل مقصود هدایت کنیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید