جذاب‌ترین سفر‌های پاییز ۹۷

کدخبر: ۲۴۷۲۹۶
اقتصادنیوز: برخی از مقاصد گردشگری مخصوص سفر پاییزی هستند در اینجا سه مقصد پرطرفدار و زیبای پاییزی را به شما معرفی می‌کنیم؛ این شهر‌ها را باید حتما دید در خیابان‌هایشان راه رفت و از غذاهایشان چشید.
جذاب‌ترین سفر‌های پاییز ۹۷

آژانس مقتدر سیر تور‌های منظمی را به سه مقصد زیر برنامه ریزی می‌کند.

 

تجربه سفری رمانتیک در پاییز با تور استانبول

تور استانبول به دلیل تعدد پرواز‌های هفتگی متنوع و در قیمت‌های به صرفه ارائه می‌شود و دامنه انتخاب گردشگر را برای روز سفر و متناسب با برنامه‌ریزی شخصی باز گذاشته است.  بدون شک استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر پاییزه و کوتاه است چون هم طول پرواز کمی دارد و هیچ نیازی به اخذ ویزا ندارد.

تورهای مسافرتی استانبول در آژانس مقتدر سیر با پرواز‌‌های اطلس جت، ایران‌ایر، زاگرس و ماهان ارائه می‌شوند. برای رفاه شما تمامی تور‌ها به همراه ترنسفر فرودگاهی رفت و برشت به هتل انجام می شود.

غروب زیبای خورشید را بر فراز برج گالاتا ببینید و در کافه‌های اطراف گالاتا قهوه ترک بنوشید.

برای میان‌وعده و غذاهای بامزه خیابانی سیمیت را امتحان کنید این نان کنجدی حلقه‌ای که بسیار خوش طعم است در استانبول محبوبیت بسیاری دارد. 

انتخاب سفر به استانبول برای کسانی که با خانواده قصد سفر دارند بسیار انتخاب بجایی است لیست هتل‌ها را در وب‌سایت آژانس مقتدر بررسی کنید و برای انتخاب می‌توانید از مشاوره کارشناسان آژانس بهره ببرید. تمام هتل‌ها برای گردشگران صبحانه ترکی نیز سرو می‌کنند.

استانبول بناهای تاریخی زیبایی همچون مسجد ایاصوفیه و کاخ دلماباغچه دارد که گردشگران زیادی برای بازدید از آنها به ترکیه سفر می کنند.

برای خرید در این سفر به فروم و گرند جواهر بروید و در خیابان استقلال از فروشگاهای مختلف برند‌های ترک و اروپایی دیدن کنید و برای خرید قهوه و سوغاتی حتما سری به بازار ادویه این شهر بزنید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید برای تعطیلات آبان ماه تور سفر خود را رزرو کنید.

 

تجربی اقامت در هتل‌های ساحلی تایلند با تور تایلند

انتخاب تور تایلند و سفر به جزیره‌های پوکت و پاتایا تنها به یک هفته تعطیلات در این روز‌های پاییزی نیاز دارد تا وارد دنیایی شوید که تکه‌هایی از بهشت را دارد. وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان را بررسی کنید تور‌های مختلف تک مقصدی و دو مقصدی برای گردشگران برنامه‌ریزی شده است که با توجه به سلیقه شخصی در بانکوک اقامت کنند و یا اقامت در هتل های زیبا و پنج ستاره در ساحل پوکت و پاتایا را انتخاب کنند. این جزیره‌ها با آب‌هایی زلال و شفاف در این روز‌ها یکی از بهریت نقاط دنیا برای سفر ساحلی و آرامش گرفتن در کنار دریاست.

بانکوک شهری پرجنب و جوش است که بازار‌های شبانه دارد و مردم همیشه در رفت امد هستند خرید‌های به صرفه و ارزانی را در این شهر می توانید انجام دهید به پاساژ‌ سیام پاراگون و فروشگاهای خیابان سوخومویت بروید. اینجا شهری ‌است که مخصوص خوش گذرانی‌های خیابانی است و پر از کافه‌ها و رستوران های خوب شبانه نیز هست.  

تور های تایلند توسط آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی شده و با پرواز ماهان و عمان ایر ارائه می‌شود که همگی دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند. برای آسودگی شما در سفر تور‌ها شامل یک گشت شهری به همراه لیدر فارسی زبان هستند.

در جزیره‌ی زیبای پوکت دریا نوردی کنید گوشه‌های زیبا و دنج این جزیره زیبا را ببینید. در پاتایا غواصی کنید و غذاهای دریایی خوش‌مزه نوش جان کنید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید برای این سفر دلچسب تور خود را رزرو کنید.

photo_2018-10-27_09-40-00

اقامت در شهری زیبا در میان مردم گرجی با تور گرجستان

سفر به کشور‌های اروپای شرقی مخصوصا گرجستان بسیار جالب و زیباست؛ مردمی خون گرم و مهمانواز که سنت‌ها و جشنهای جالبی دارند. گرجستان در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال گردشگران واقع شده و امکانات خوبی برای رفاه گردشگران فراهم آمده است، بسیاری از هتل‌های معروف و خوش ساخت در گرجستان شعبه دارند برای رزرو تور در این کشور حتما به سراغ هتل‌های چهار ستاره به بالا بروید تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر برای گردشگران صبحانه های خوش‌مزه گرجی سرو می کنند.

از پل صلح زیبا در تفلیس دیدن کنید و به شهر قدیمی بروید، در این قسمت شهر چشمه‌های آب معدنی با ساختمان‌های گنبدی شکل را می‌بینید که بسیار دیدنی هستند.

در خیابان روستا ولی قدم بزنید در این خیابان ارزشمند ساختمان‌های زیبا و موزه‌های خوبی وجود دارد که می توانید از آن‌ها دیدن کنید و با فرهنگ و معماری این کشور بیشتر آشنا شوید.  به کافه‌‌ها ورستوران‌های سنتی تفلیس بروید از آوای موسیقی زنده لذت ببرید و برای تجربه‌‌ی شبی خوش کنار مردم گرجی از غذاها و نوشیدنی‌های سنتی میل کنید.

برای خرید سوغاتی سنتی و قدیمی به درای بازار بروید و برای خرید از برند‌های اروپایی پاساژ گالریا تفلیس جای مناسبی است.

تمام سفر‌های گرجستان با پرواز‌های قشم ایر و زاگرس برنامه‌ریزی می‌شوند که دارای ترنسفر فرودگاهی هستند با گراشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید و بدون ویزا تور گرجستان را بخرید.

 

منبع : ویرلن

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید