سه مقصد جذاب و دیدنی برای تعطیلات پاییز 97

کدخبر: ۲۴۷۵۴۴
در هوای خوب و دل‌انگیز پاییزی، سفرهای عاشقانه فرصت خوبی است برای کمی آرامش داشتن و استراحت کردن. شک نکنید که در این زمان می‌توانید یکی از بهترین سفرهای خود را ثبت کنید.

پس نگاهی به فهرست تورهای پیشنهادی آژانس آویسا بیاندازید و بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

سفر به دنیای هیجان‌انگیز با تورتایلند

thailand

سفر با تور تایلند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این فصل است. هم به تماشای بانکوک می روید و هم می‌توانید در پوکت یا پاتایا، در  سواحل درخشان رویایی، شنا کنید. برنامه ریزی برای این سفر سخت نیست و می توانید با نگاهی به فهرست بهترین تورهای در وب سایت آویسا ، راهی این کشور شوید. تورهای یک هفته‌ای تایلند هم تک مقصدی است و هم تور ترکیبی از بانکوک به یکی از جزیره‌های زیبای شهر.

درپاییز، وقتی کمی نسیم خنک حال و هوای ایران را عوض می کند، هوای مرطوب و معتدل تایلند دنیایی متفاوت را پیش‌روی شما می گذارد.

این روزها می‌توانید در سواحل بکر آن شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید و یا ساعت ها در میان آبی نیلگون دریا دونفره قایق سواری کنید.

در واقع تایلند کشور ارزانی است، می‌توانید با هزینه‌ای مناسب چند شب را در بانکوک بمانید و بعد از تماشای زیباترین معابد به مراکز خرید پایتخت تایلند بروید وازحراج‌های فصلی استفاده کنید.

نگران حضور در این کشور نباشید، می توانید از کارشناس‌های آویسا کمک بگیرید و در برنامه‌های گشت شهری و البته جاذبه های گردشگری همراهشان باشید.

تایلند مکان مناسبی برای تفریح است، تعطیلات شگفت‌انگیزی در انواع پارک‌های آبی هیجان‌انگیز، باغ وحش‌های زیبایی و یا حتی رستوران‌های لوکس میان آب خواهید داشت.

در تایلند بهتر است در هتل‌های چهارستاره و یا پنج ستاره مقیم شوید که با بهترین خدمات از اقامت در آنها لذت ببرید. در همه‌ی هتل‌ها صبحتان را با صبحانه‌‌های مفصلی تایلندی که به طور رایگان برای شما سرو می‌شود آغاز کنید و بع به دنیای هیجان‌انگیز تایلند وارد شوید.

بیشتر این هتل‌ها با سواحل اختصاصی و یا استخرهای آب گرم خصوصی لحظات عاشقانه‌ای را برای شما می‌سازد.  

بعد از بانکوک می‌توانید به تماشای جزایر دیدنی تایلند بروید و چند شبی را هم در لنکاوی و پنانگ بگذرانید. جزایر ماجراجویانه‌ای که هم لذت عاشقانه‌ای برایتان می‌سازد و هم لحظات هیجان‌انگیز.

 

اقامتی عاشقانه در توریستی‌ترین شهر دنیا با تور استانبول

istanbul

تور استانبول، شما را مسافر شهری عاشقانه که نیمی از آن در اروپا و نیمی دیگر در آسیا است می‌کند. همه‌ی گردشگرهای دنیا حداقل یک‌بار به تماشای این شهر نشسته‌اند و می‌دانند که استانبول یکی از شهرهای زیبای دنیا است که همه ی خوبی‌ها را در خود جای داده است. تنگه زیبای بسفر که شهر را به دو نیم کرده به نوعی از استانبول دو تن مجزا ساخته است.

زیبایی استانبول با طبیعت وصف‌ناپذیرش از دریا تا کوه‌های قشنگ و چشمگیر در کنار بناهای قدیمی و نمادهای غنی فرهنگی در هر فصلی تماشایی و دیدنی است. در سفر به استانبول به تماشای چندین مسجد و کلیسای زیبا می‌روید؛ حتما مسجد معروف ایاصوفیه یا مسجد آبی که جلوه‌ای جذاب از هنر اسلامی است به گوشتان خورده است.

دیدنی های استانبول را کهپشت سر گذاشتید، برای تفریح در پارک‌ها و شهربازی‌های آن هم برنامه‌ریزی کنید و به سراغ خوشگذارنی‌ها بروید.

قایق سواری در تنگه بسفر را فراموش نکنید و بعد از آن هم تور یک‌روزه در جزایر پرنسس اطراف استانبول را تجرب کنید

اما آن‌ها که می دانند استانبول یکی از مهم‌ترین مراکز خرید است گزینه‌های بسیاری پیش‌روی شان هست؛ «ایستینیه پارک» و «مرکز خرید استانبول» یا بازارها و خیابان‌هایی همچون خیابان استقلال که مملو از بوتیک‌های بسیار عالی و به‌روز هستند یا حتی بازارهای روزی که در ایام مختلف هفته، گوشه‌ای از شهر را به خود اختصاص می‌دهند، بهترین مکان‌ها برای خرید دل انگیز ترکی است!

غذا قطعا یکی از خوشمزه‌های این سفر است که نباید تجربه نکردهاز آنجا خارج شوید. مهم نیست از دکه‌های خیابانی غذا تهیه کنید یا به بهترین رستوران‌ها بروید و غذاهای گوشتی و خوشمزه ی ترکی را امتحان کنید.

قطعا بعد از خوردنی‌های خوشمزه به سراغباقلوا و دیگر دسرها و شیرینی‌ها ترکیه باشید و کمی از آن را هم با خود سوغاتی بیاورید.

برای سفر به استانبول آژانس آویسا کار را ساده کرده است.  هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس تماس بگیرید و بهترین تور را رزرو کنید.

 

سفر به شهر زندگی و رقص و آواز با تور گرجستان

georgia

اگر قصد استراحت و سفری کوتاهمدت دارد که حالتان راخوب کند، حتما به سفر گرجستان فکر کنید، چون اینجا هم به ایران نزدیک است و هم غذاهای خوش مزه‌ای دارد که هیچ وقت از خوردنشان سیر نمی‌شوید.

سفربه تفلیس خیلی سادهاست، چمدان‌هایتان را می‌بندید و همراه کارشناس‌های آژانس آویسا به یکی از زیباترین و ارزان‌ترین شهرهای همسایه می‌روید.

در خیابان روستاولی در تفلیس قدم بزنید و به کافه‌ها و رستوران‌های خوب این خیابان بروید بسیاری از ساختمان‌های قدیمی و ارزشمند گرجستان را در همین خیابان می‌بینید. 

هتل‌های چهارستاره بهترین انتخاب شما در گرجستان است چون خیالتان بابت ارائه خدمات و کیفیت آنها راحت است. فقط هنگام انتخاب هتل‌ها نسبت به دسترسی آسان آنها به مراکز اصلی شهر آگاه باشید.

تورهای مختلف را روی وب‌سایت آژانس آویسا بررسی کنید با برنامه‌ریزی دقیق این تورهای کوتاه شما خیلی ساده با پروازهای قشم‌ ایر و زاگرس مستقیم به تفلیس می‌روید و ازآنجا با ترنسفرهای رایگان به هتل انتخابی‌تان می‌رسید. زمان را تلف نکنیدو تا زمانی که هوا خیلی خنک نشده و می‌توان از زیبایی های پاییزی لذت برد، برنامه‌ی مسافرت به گرجستان را ردیف کنید.

با نگاهی به وب سایت آژانس آویسا، بهترین زمان را انتخاب کنید و اولین تعطیلات را با تور گرجستان همراه شوید.

 

منبع : ویرلن

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید