توقف رشد دلار باعث صعود قیمت طلا شد + نمودار

کدخبر: ۲۵۰۷۵۷
اقتصادنیوز: قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه در حالی با تغییر چندانی روبرو نشده است که روز چهارشنبه حدود یک درصد رشد داشته است.
توقف رشد دلار باعث صعود قیمت طلا شد + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از سایت طلا؛ کاهش ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی موجب شد تا قیمت طلا در پایان مبادلات روز چهارشنبه با رشد یک درصدی روبرو شود و امروز پنجشنبه نیز قیمت طلا تغییر خاصی نداشته است.

بر ااساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز به 1210 دلار رسیده است. شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز با 0.1 درصد کاهش روبرو شده است. ارزش دلار پیش از این به بالاترین سطح خود در 16 ماه اخیر رسیده بود.

1

ترزا می نخست وزیر انگلیس توانسته است حمایت اعضای کابینه را از توافق برگزیت با اتحادیه اروپا جلب کند. اکنون پارلمان انگلیس باید درباره این توافق رای گیری کند.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه اکتبر با بیشترین افزایش در 9 ماه اخیر روبرو شده است.

این آمارها نشان می دهد که فدرال رزرو می تواند طی ماه آینده نرخ بهره را افزایش دهد.

طی ساعات آینده آمارهای مهم اقتصادی انگلیس آمریکا و چین منتشر خواهد شد. این آمارها می تواند تاثیر زیادی بر قیمت کالاهای راهبردی به خصوص طلا داشته باشد.

11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید