سخنگوی شرکت ملی گاز: گاز سرپل ذهاب و قصرشیرین وصل شد

کدخبر: ۲۵۲۶۵۰
اقتصاد نیوز: سخنگوی شرکت ملی گاز از حصول اطمینان نسبت به سلامت شبکه گازرسانی کرمانشاه خبر داد و گفت: گاز سرپل ذهاب و قصرشیرین وصل شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ، مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران درباره گازرسانی به روستاهای مناطق زلزله‌زده گفت: پس از وقوع زلزله دیشب (یکشنبه، چهارم آذرماه) در استان کرمانشاه، شیر گاز ورودی شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و 50 روستای تابعه آنها بسته شد تا شاهد وقوع حوادث ثانویه نباشیم.

وی افزود: کارشناسان منطقه هفت انتقال گاز و شرکت گاز استان کرمانشاه بدون اتلاف وقت عملیات بررسی سلامت خطوط انتقال گاز و شبکه گاز درون شهری و درون روستایی را آغاز کردند و پس از حصول اطمینان از سلامت خطوط، گاز مناطق قصر شیرین و سر پل ذهاب در نخستین ساعات پس از زلزله وصل شد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ادامه داد: از آنجا که بررسی سلامت شبکه گاز روستایی به زمان بیشتری نیاز داشت کارشناسان شرکت گاز استان کرمانشاه و تیم امداد و نجات شب گذشته را به نشت‌یابی روستاها اختصاص دادند و سرانجام گاز 50 روستا نیز صبح امروز وصل شد.

بوجارزاده اذعان داشت: خوشبختانه خسارتی به شبکه گازرسانی کرمانشاه وارد نشده و مشترکان گاز که از سلامت منازل و لوله کشی داخلی ساختمان خود اطمینان دارند با آرامش خاطر می‌توانند از گاز طبیعی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: وسایل گازسوز مانند آبگرمن و بخاری به همراه اتصالات و دودکش‌ها از جمله مواردی هستند که در هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله آسیب می‌بینند بنابراین لازم است تا مشترکان همه مناطق زلزله‌زده، از سلامت وسایل گازسوز، لوله‌های بخاری و دودکش‌ها اطمینان یابند.

به گفته بوجارزاده، کارشناسان شرکت گاز استان کرمانشاه برای راهنمایی و امدادرسانی به مشترکان گاز در همه ساعات شبانه‌روز آماده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید